Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان سابق پارلمان اردن با بیان اینکه عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در «فتنه اخیر» اردن دست داشتند، اعلام کرد که أمان به دنبال بهبود روابط با تهران و دمشق است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یکی از نمایندگان سابق پارلمان اردن گفت که ولی‌عهد سعودی و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به همراه داماد و مشاور «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا در «طرح فتنه اخیر» در اردن دست داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«طارق خوری» امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت: «أمان اطلاعاتی درباره نقش عربستان سعودی در این فتنه دارد و به دلایل سیاسی آن را علنی نکرده است».

این نماینده سابق اردن گفت که نقش عربستان سعودی برای اردن و آمریکایی‌ها در توطئه علیه أمان و قضیه فتنه و خیانت به اردن واضح است.

او همچنین از تغییر در سیاست‌های اردن در قبال ایران خبر داد و گفت:‌ «اردن تصمیم گرفته که گزینه‌های سیاسی و اقتصادی خود را از رهگذر بهبود روابط با ایران و سوریه بیشتر کند».

اردن سفیر جدید خود در ایران را معرفی می‌کند؟پیام تبریک پادشاه اردن و رئیس جمهور سوئیس به آیت الله رئیسی

 

رسانه‌های اردن چند ماه پیش اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور تلاش برای «کودتا» توسط این دو شهروند اردنی را که نزدیک به حکومت و خاندان حاکم هستند، خنثی کرده‌اند که گفته می‌شود یکی، دو کشور عربی منطقه از این کودتا حمایت کرده‌اند. دادگاه اردن این دو فرد را که به فرد پادشاه و خاندان اردن نزدیک بودند، به 15 سال حبس محکوم کرده است.

«باسم عوض الله» مهره عربستان در اردن به 15 سال حبس محکوم شد



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان آغاز شد و نماینده ایران در دور نخست به پیروزی رسید.

 نوشاد عالمیان در سه گیم متوالی موفق به شکست بازیکن بلژیک شد.

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران فردا (پنجشنبه) به رقابت می‌پردازد.

نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی با توجه به رنکینگ جهانی به این مسابقات دعوت شدند و نیما عالمیان هم در لیست انتظار بود اما در نهایت نتوانست در این مسابقات شرکت کند.

نوشاد عالمیان به دنبال ارتقای رنکینگ جهانی خود است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - سدریک نیوتینک از بلژیک (رنکینگ ۸۹ جهان) صفر

امتیاز: ۱۱ - ۵، ۱۱ - ۵ و ۱۱- ۳

دیگر خبرها

  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه