Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

آرتین زهرابی؛ ماجرای قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال عراق که بعید است با اوضاع و احوالی که در پایتخت این کشور جاری است به سرانجام برسد هیچ ربطی به فوتبال ایران ندارد.

فدراسیون فوتبال عراق هر چقدر دوست دارد می‌تواند با کی‌روش چانه بزند و برای سرنوشت تیم ملی این کشور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی کوشش کند اما یادمان نرود ایران یک ماجرای دیگر در این بازی‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ما دراگان اسکوچیچ است که پس از بازی‌های تیم ملی در منامه، کارش با فدراسیون فوتبال نزدیک بود به جاهای باریک بکشد. قضیه وقتی جمع شد که پیدا کردن یک جانشین برای او بسیار سخت بود و البته به لحاظ مالی نیز اساسا به صرفه نبود؛ در غیر این صورت هیچ بعید نبود راه اسکوچیچ از تیم ملی ایران جدا شود.

حالا سوال این است منهای ماجرای کی‌روش در عراق که سوژه‌ای بی‌ربط به فوتبال ایران است، فدراسیون فوتبال برای تیم ملی کشورمان چه برنامه‌ای دارد؟

اگر فراموش نکرده باشید تیم ملی برای حضور در منامه بدون بازی‌های تدارکاتی به بحرین سفر کرد؛ آن هم در شرایطی که به دلیل شاهکارهای ویلموتس امید چندانی به صعود نداشتیم. ما بحرین و عراق را در منامه شکست دادیم و مجوز صعود به مرحله آخر را گرفتیم اما این بار حریفانی در قواره کره جنوبی داریم که در زمان کی‌روش با برنامه ریزی منسجم و دقیق، این تیم را شکست می‌دادیم؛ حالا آیا همان شرایط را داریم؟

تنها اتفاق مثبتی که در تیم ملی رخ داد، حضور کریم باقری روی نیمکت بود و برنامه قابل ملاحظه دیگری از فدراسیون فوتبال ندیده ایم. چشم به هم بزنیم بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی فرا می‌رسد و دوباره نمی‌خواهیم شاهد تشکیل سراسیمه تیم ملی در حداقل زمان ممکن باشیم و بدون برنامه یزی خاص به مصاف حریفانی برویم که یکی دنبال کی‌روش است و دیگری نیز کره جنوبی است که همیشه جزو تیم‌های مدعی در آسیا محسوب می‌شود.

نمی‌دانیم فدراسیون فوتبال، قدر قرعه کشی مقدماتی جام جهانی را می‌داند یا نه اما برخلاف اسکوچیچ که لابد برای تزریق روحیه به ملی پوشان روحیه گفته بود برایش هیچ تفاوتی نداشت ایران در چه گروهی می‌افتاد؛ ما ازاینکه در گروه ژاپن، عربستان و استرالیا نیستیم به شدت خوشحالیم و دوست داریم از این شانس فوق العاده برای صعود به جام جهانی استفاده کنیم. البته ما کاره‌ای نیستم؛ دوستان باید در فدراسیون فوتبال تصمیمشان را بگیرند…

بیشتر بخوانید: اتفاق عجیب در بغداد/ زیرآب کی‌روش را در عراق زدند؟! کارلوس کی‌روش در انتظار اوکی آقای نخست وزیر!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی خبر ویژه دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال ایران کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال جام جهانی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا