Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ماشین‌سازی تبریز به دنبال فحاشی سنگربان تیم پرسپولیس به توپ جمع کن استادیوم شهید سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

ورزش در کشورمان با اخلاق و جوانمردی نمود پیدا کرده و از دیرباز تا کنون ورزشکاران این سرزمین را همیشه با اخلاق علی‌ وار می‌شناسند.

از پوریای ولی تا جهان پهلوان تختی و از پرویز دهداری تا سیروس قایقران همگی مظهر اخلاق و منش پهلوانی بوده و تا ابد جز نام نیک از آن‌ها به یادگار نمانده و نخواهد ماند ولی متاسفانه ورزش و به خصوص فوتبال کشورمان در سال‌های اخیر دچار بی اخلاقی هایی شده است که همه اهالی فوتبال را آزرده خاطر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته هم در جریان دیدار تیم ماشین‌سازی با پرسپولیس تهران متاسفانه دروازه‌بان حریف با الفاظی رکیک و ناشایست توپ جمع کن ۱۳ ساله استادیوم شهید سلیمانی را مورد خطاب قرار داد که واقعا تعجب‌آور بود.

این درحالی است که توپ جمع کن های ورزشگاه‌ها که اکثرا از نوجوانان علاقه‌مند به فوتبال بوده و بدون کوچک‌ترین چشمداشتی در کنار زمین به دنبال انجام کار خود هستند و این به دور از اخلاق و منش پهلوانی است که نه تنها آن‌ها بلکه در زمینی که حرمت دارد با الفاظ رکیک افراد حاضر را مورد خطاب قرار دهیم.

انتظار می‌رود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و شخص ریاست محترم فدراسیون جناب آقای دکتر عزیزی خادم به اتفاق روز گذشته ورود کرده و همانگونه که به اتفاقات سایر تیم‌ها به سرعت وارد عمل شده و حکم صادر می‌کنند در این مسئله نیز هر چه سریعتر ورود پیدا کرده و با سنگربان بداخلاق پرسپولیس برخورد لازم صورت گیرد.

امیدواریم کمیته اخلاق عدالت را رعایت کرده و با برخوردی مناسب اجازه گسترش چنین بی‌اخلاق‌هایی را در فوتبال ایران ندهند./ روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی

بیشتر بخوانید:

الفاظ دروازه‌بان پرسپولیس قلب تبریز را جریحه‌دار کرد+ نامه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از رفتار باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال در صدور بیانیه‌های اعتراضی انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

قانون جدید سازمان لیگ؛ پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت و شفافیت

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود. تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال می‌شود. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها