Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، چند روزی است که مشکلات آبی، اعتراضاتی را  در برخی شهر‌های خوزستان مانند ویس، شادگان، ایذه، رامهرمز، سوسنگرد، حمیدیه و برخی از محله‌های اهواز به دنبال داشته که تبدیل به تیتر اول خبر‌ها در سانه‌های داخلی و خارجی شده است. رسانه‌های معاندی که با احساسی نشان دادن تنش آبی سعی در بهم زدن امنیت خوزستان و ایران را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های آن ور آبی مانند ایران اینتر نشنال و گروهک تروریستی الاحوازیه با موج سواری و انتشار خبر‌های کذب در صدد اغتشاش و رسیدن به خواسته‌های شوم خود هستند. آن‌ها دست به دست یکدیگر داده و به صف شده اند برای ضربه زدن به خوزستان. قطعا آن‌ها دلشان ذره‌ای به حال مردم نمی‌سوزد فقط در پی رسیدن به خواسته‌ها و آرزو‌های چندین ساله خود هستند. آن‌ها فرصت را غنیمت دانستند تا بار دیگر شانس خود را برای اغتشاش و آشوب در کشور امتحان کنند.قطعا همه هدفشان خوزستان نیست و به یک استان راضی نمی شوند. هدفشان کل ایران است.

اما در تظاهراتی که دیشب در ایذه صورت گرفته مرگ ۴ نفر دست به دست در فضای مجازی و شبکه‌های معاند می‌چرخد، رسانه‌های معاند با دروغ پردازی خود سعی در فریب افکار عمومی را دارند آن‌ها با دروغ و شایعه پراکنی از مرگ ۴ نفر در اعتراضات شب گذشته در ایذه می‌گویند. جالب است بدانید که  همه این افراد با به اشتراک گذاری ویدئو‌هایی در فضای مجازی از خود از زنده بودنشان خبر دادند و گفتند که  این خبر را تکذیب می‌کنند.

بار دیگر شاهد دروغ پردازی رسانه‌های خارج نشین هستیم، رسانه‌هایی که دندان تیز کرده اند برای جولان ناامنی و فریب افکار عمومی و این روز‌ها دایه دلسوزتر از مادر شده اند که اگر هوشیار نباشیم جنگی دیگر در راه خواهد بود، مزدوران انقلاب این روز‌ها راه را برای نفوذ باز دیده اند و در حال طراحی نقشه‌های جدیدی برای خوزستانی‌ها هستند.

باید بدانیم که مطالبه گری با اغتشاش زمین تا آسمان فرق می‌کند نباید دو دستی خوزستان مظلوم را به نابودی بکشانیم. کسی منکر بی آبی و سوء مدیریت در خوزستان نیست، اما از راهش باید وارد شد، راهش اغتشاش و ایجاد ناامنی، آتش زدن و به آتش کشاندن نیست. راهش به رگبار بستن نظامیانی که همیشه در صحنه هستند، نیست. مردم خوزستان صف خود را از تروریست ها  مدت هاست که جدا کرده اند.

این موج سواری، حمایت از اغتشاشگری، درگیری و خشونت برای ما ایرانی‌ها و خوزستانی‌های انقلابی که ۸ سال با تمام دنیا جنگیدیم  و هنوز هم در حال دفاع هستیم تازگی ندارد. اعتراضات خوزستانی‌های همیشه در صحنه و انقلابی بحق و بجاست. قطعاً اعتراضات به حق مردم خوزستان باید شنیده شود و مسئولین مربوطه باید برای حل مشکلات و موانع حل این مشکلات تمام توان خود را به کار بگیرند، اما نباید میدان را به شغالان سپرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بی آبی خوزستان تنش آبی اعتراضات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!

روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، متنی شبیه «یادداشت» منتشر کرده و در متن آن به فحاشی علیه مخالفان خود پرداخت.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: «عباس عبدی» است که در ابتدای دهه هشتاد به علت فروش اطلاعات کشور به بیگانگان محکوم شده بود، در این مطلب کوتاه خود -تقریبا به اندازه یک صفحه A4- برای اینکه نشان دهد منتقدان و مخالفان‌شان جریانی «هتاک» و «بی‌اخلاق» است؛ از عبارات زیر و یا مشابه آن استفاده کرده است: «قدرت‌محور»، «فرصت‌طلب»، «دارای نفاق»، «استفاده ابزاری از دین»، «فرقه‌ای»، «باندی»، «تخریبگر»، «ضد علم»، «طرفدار نظریه توطئه(متوهم)»، «هتاک»، «غیردینی»، «ویرانگر»، «قدرت‌طلب»، «فاسد و توجیه‌گر فساد»، «بی‌شخصیت»، «بی‌اخلاق»، «بی‌شرم»، «دروغ‌گو»، «تهمت‌زن»، «مذبذب».

ردیف کردن حداقل ۲۰ فحش و ناسزا در یک نوشته کوتاه، رکوردی تازه در مطبوعات کشور است و این موفقیت را می‌توان به روزنامه اعتماد و نویسنده آن تبریک گفت! و خطاب به آنان نوشت که بله شما درست می‌گویید؛ مخالفان‌تان خیلی هتاک، بی‌اخلاق و بی‌ادب هستند(!)

پیشتر، رئیس دولت مورد حمایت این طیف سیاسی رکوردی مشابه خلق کرده بود و فقط در چهار سال ابتدای ریاست جمهوری‌اش (۱۳۹۶-۱۳۹۲) منتقدان خود را: «بزدل»، «بی‌شناسنامه»، «تازه به دوران رسیده»، «تخریبگر»، «عصر حجری»، «کم‌سواد»، «کودک»، «هوچی‌باز»، «بی‌کار»، «متوهم»، «افراطی»، «کاسب»، «بدبین»، «ترسو»، «دشمن انسانیت»، «بی‌عقل»، «دروغ‌گو»، «فحاش»، «ساده‌لوح»، «شکم‌سیر»، «هتاک» و... لقب داده بود.

می‌گویند کسی به شکل رگباری مشغول فحش دادن بود، یکی به او گفت نفس عمیق بکش و کمی تامل کن، شاید فحش‌های بهتری هم یادت آمد و گفتی! البته سعدی هم در گلستان نقل می‌کند؛ «لقمان را گفتند: ادب از که آموختی؟ گفت: از بی‌ادبان! هر چه از ایشان در نظرم ناپسند آمد، از فعل آن

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد