Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کیامرث حاجی زاده روز چهار شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت:از این تعداد ۳۳ طرح عمرانی و زیر بنایی افتتاح وکلنگ آغاز اجرای  ۹ طرح نیز به زمین زده شد.

وی افزود: تمامی طرح‌های کلنگ زنی شده مراحل مناقصه خود را طی کردند و تامین اعتبار لازم برای این ۹ طرح انجام گرفته است.

حاجی زاده عنوان کرد: بیشترین میزان اعتبارات اختصاص یافته در حوزه های راه و تامین آب در شهرستان بهمئی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بهمئی نیز در حاشیه بهره برداری و کلنگ زنی این طرح‌ها گفت: بیشترین طرح‌های کلنگ زنی شده و به بهره برداری رسیده در این شهرستان در حوزه‌های راهداری، توسعه شهری، شرکت توزیع برق، تامین آب، مخابرات، ارتباطات، فناوری اطلاعات و بنیاد مسکن بوده است.

حکمت الله سنایی افزود: یکی از دغدغه‌های اساسی و نیاز مبرم مردم شهرستان بهمئی راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی، تامین آب شهر لیکک و حومه از طریق سد کوثر و تامین برق پایدار است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد هم از کلنگ زنی طرح تامین و پایداری آب شهر لیکک و ساخت مخزن ذخیره و پمپاژ آب این شهر خبر داد.

اسفندیار برخه گفت: برای تامین آب شهر لیکک هشت حلقه چاه عمیق به صورت شبانه روز فعال هستند که با بهره برداری از طرح جدیدی که امروز کلنگ زنی شد ۳۰ هزار نفر از جمعیت شهر لیکک از نعمت آب سالم و با کیفیت برخوردار خواهند شد.

وی بیان کرد: کلنگ زنی طرح تامین و پایداری آب شهر لیکک و احداث مخزن ذخیره و پمپاژ آب این شهر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی تامین اعتبار شده و تا هشت ماه دیگر این طرح به همت شرکت آب و فاضلاب استان به بهره برداری می‌رسد.

طرح تکمیل آسفالت ورودی سه راهی بهبهان به بهمئی، احداث یک دستگاه پل بزرگ بین محور شهر لیکک به منطقه جایزان در خوزستان، ۳۵ واحد مسکن محرومان، سوله مدیریت بحران، طرح احداث مخزن هزار متر مکعبی شهر لیکک، اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی، تکمیل زیرساخت‌های فنی و احداث راه روستائی بنه پیر، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی چشمه امیری، برم الوان، آب الوان و روستای امیر المومنین از مهمترین طرح‌هایی است که با تخصیص اعتبارات لازم امروز کلنگ زنی شد.


افتتاح و بهره برداری از طرح احداث خط فشار آب شهر لیکک به نمایندگی از هشت طرح، تقویت و ارتقاء ایستگاه تلفن همراه اول به نمایندگی از چهار طرح، اجرای طرح هادی روستای بابا احمد به نمایندگی از ۲۰ طرح روستایی و افتتاح ساختمان شهرداری لیکک از مهمترین طرح های افتتاحی در شهرستان بهمئی بود.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد افتتاح طرح بهمیی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد افتتاح طرح بهمیی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح طرح بهمیی بهره برداری کلنگ زنی شد آب شهر لیکک تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز