Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، وب سایت اسپید تست جدیدترین گزارش متوسط سرعت جهانی اینترنت ثابت و موبایل جهان را منتشر کرده است.

براساس این گزارش متوسط سرعت اینترنت موبایل جهان در ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی ۵۵.۳۴ و متوسط سرعت اینترنت ثابت ۱۰۶.۶۱ مگابیت بر ثانیه بوده است.

این آمار نشان می‌دهد متوسط سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهان در ژوئن نسبت به می ۲۰۲۱ میلادی اندکی بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد یک پله‌ای سرعت اینترنت موبایل ایران

براساس اطلاعات ثبت شده در این گزارش در ششمین ماه میلادی متوسط سرعت اینترنت موبایل ایران ۳۱.۰۶ و متوسط اینترنت ثابت آن ۲۲.۰۲ مگابیت برثانیه بوده است. به این ترتیت ایران در رده هفتاد و هشتم فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل و رده ۱۳۳ کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت قرار دارد.

این درحالی است که جایگاه ایران در رده بندی سرعت اینترنت موبایل یک پله رشد و در رده بندی اینترنت ثابت یک پله سقوط کرده است.

رشد ۵ پله‌ای قبرس در فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل

گزارش جدید وب سایت اسپید تست نشان می‌دهد کشورهای امارات متحده عربی (۱۹۳.۵۱ مگابیت برثانیه)، کره جنوبی (۱۸۰.۴۸ مگابیت برثانیه) و قطر (۱۷۱.۷۶ مگابیت برثانیه) مانند ماه گذشته همچنان در رده نخست تا سوم کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل در جهان قرار دارند.

در رده چهارم و پنجم به ترتیب دو کشور نروژ (۱۶۷.۶۰ مگابیت برثانیه) و قبرس (۱۶۱.۸۰ مگابیت برثانیه) قرار دارند. جایگاه نروژ ۲ و جایگاه قبرس ۵ پله در این فهرست صعود کرده است.

در رده ششم چین (۱۵۹.۴۷ مگابیت برثانیه)، هفتم عربستان سعودی (۱۵۳.۱۸ مگابیت برثانیه) و هشتم کویت (۱۳۷.۵۱ مگابیت برثانیه) قرار دارند. طبق اطلاعات ثبت شده جایگاه چین، کویت و استرالیا در این رده بندی یک پله سقوط کرده است. جایگاه عربستان سعودی نیز در فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۳ پله سقوط کرده است.

در رده نهم استرالیا با سرعت اینترنت موبایل ۱۲۷.۱۴ مگابیت برثانیه قرار دارد. جایگاه استرالیا نیز در این فهرست یک پله سقوط کرده است.

اما در رده دهم لوگزامبورگ با سعرت اینترنت ۱۱۲.۶۴ مگابیت قرار دارد. جایگاه این کشور در رده بندی نسبت به ماه گذشته یک پله رشد کرده است.

پرسرعت اینترنت ثابت جهان در موناکو

در فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت بر خلاف ماه‌های گذشته به جای سنگاپور، کشور موناکو با سرعت اینترنت ۲۶۰.۷۴ مگابیت برثانیه قرار دارد. جایگاه موناکو نسبت به ماه می ۲ پله ارتقا یافته است.

در رده‌های دوم و سوم به ترتیب سنگاپور و هنگ کنگ با سرعت ۲۵۲.۶۸ و ۲۴۸.۹۴ مگابیت برثانیه قرار دارند. جایگاه هر دو کشور در فهرست یک پله نسبت به ماه قبل سقوط کرده است.

در رده‌های چهارم، پنجم و ششم نیز به ترتیب رومانی (۲۲۰.۶۷ مگابیت برثانیه)، دانمارک (۲۱۷.۱۸ مگابیت برثانیه) و سوئیس (۲۱۵.۵۷ مگابیت برثانیه) قرار دارند. جایگاه رومانی و دانمارک نسبت به ماه گذشته میلادی ۳ پله رشد کرده است. اما در این میان جایگاه سوئیس ۲ پله سقوط کرده است.

در رده‌های هفتم، هشتم و نهم نیز به ترتیب تایلند (۲۱۴.۴۷ مگابیت برثانیه)، کره جنوبی (۲۱۲.۱۲ مگابیت برثانیه) و فرانسه (۲۰۸.۱۵ مگابیت برثانیه) قرار دارند.

جایگاه تایلند یک و کره جنوبی ۳ پله در رده بندی ماه ژوئن سقوط کرده است. اما رده فرانسه در ژوئن ۲۰۲۱ نسبت به ماه گذشته یک پله رشد کرده است.

در رده دهم نیز شیلی با سرعت اینترنت ۲۰۳.۶۱ مگابیت برثانیه قرار دارد. جایگاه شیلی نیز در فهرست نسبت به ماه مه ۳ پله رشد کرده است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اینترنت ثابت اینترنت موبایل اسپید تست متوسط سرعت اینترنت سرعت اینترنت ثابت پله سقوط کرده نسبت به ماه رده بندی قرار دارند ماه گذشته یک پله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک

ناهید کیانی در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی در جایگاه دوم قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدیدترین رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه می منتشر شد و ناهید کیانی تکواندوکار المپیکی کشورمان با یک پله صعود به رتبه دوم رنکینگ وزن 57- کیلوگرم صعود کرد.

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

 

بر اساس این رنکینگ، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم با 231.75 امتیاز در جایگاه نهم ایستاده است. در این وزن سوگند شیری با کسب 131.10 امتیاز در رده سی‌ودوم قرار دارد و غزل سلطانی با کسب 101.47 امتیاز در جایگاه چهل‌وهفتم است. سعیده نصیری هم با پنج پله صعود و کسب 84.62 امتیاز در  رتبه شصت‌ودوم قرار گرفت.

در وزن 57- کیلوگرم، ناهید کیانی تکواندوکار المپیکی کشورمان با کسب مدال طلای تورنمنت آزاد صربستان با 426.43 امتیاز و یک پله صعود در جایگاه دوم قرار گرفت. 

ساغر مرادی در وزن 67- کیلوگرم با کسب 96.16 امتیاز در رتبه چهل‌وششم قرار دارد. ملیکا میرحسینی با کسب 93.09 و سیده نرگس میرنوراللهی با 93.84 امتیاز به ترتیب در جایگاه چهل‌وهفتم و چهل‌وهشتم قرار گرفته‌اند.

در وزن 67+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل نیز با 63.14 امتیاز در رتبه پنجاه‌ویکم رنکینگ المپیکی قرار دارد.

در بخش مردان و در وزن 58- کیلوگرم، مهدی حاجی موسائی  با جمع امتیازات 325.52 امتیاز و بدون تغییر در رتبه ششم قرار دارد. در همین وزن  ابوالفضل زندی با کسب  215.37 امتیاز و یک پله صعود در جایگاه  سیزدهم جهان قرار گرفت. 

متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم با 200.40 امتیاز و یک پله صعود در رده شانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین در جایگاه چهل‌وهشتم جهان قرار دارد.

در وزن 80- کیلوگرم، مهران برخورداری تکواندوکار المپیکی ایران با 248.75 امتیاز و بدون تغییر در جایگاه نهم قرار دارد و میرهاشم حسینی با کسب 131.25 امتیاز و یک پله صعود در رتبه بیست‌ویکم ایستاده است.

همچنین آرین سلیمی در وزن 80+ کیلوگرم با 175.56 امتیاز و بدون تغییر در رتبه بیست‌ویکم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • صعود ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک
  • ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی صعود کرد
  • صعود «ناهید کیانی» به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت