Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در تماس تلفنی بعد از ظهر امروز محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با «جوزف بورل» مسئول سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، موضوعات مرتبط با برجام و همچنین تحولات افغانستان مورد گفتگو وتبادل نظر قرار گرفت.

همچنین امروز در گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کرواسی، آخرین تحولات روابط دو کشور در حوزه های مختلف از سوی محمد جواد ظریف و «گردان گرلیچ رادمان» مورد رایزنی و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5263162 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد ظریف اتحادیه اروپا برجام کرواسی وزارت امور خارجه ایران مجلس شورای اسلامی صحن مجلس برجام شورای نگهبان سیدابراهیم رئیسی محمدجواد ظریف وزارت امور خارجه ایران حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف ویروس کرونا محمد جواد ظریف افغانستان خوزستان هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی طالبان با ترکیه در کابل

سرپرست وزارت خارجه طالبان با جهاد ارگین‌آی، سفیر ترکیه در کابل دیدار کرد؛ بر بنیاد خبرنامه‌ وزارت خارجه طالبان در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدام‌های مثبت در افغانستان، آغاز تجارت از طریق راه لاجورد، افتتاح نمایش‌گاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان گفت‌وگو شده است. 
سفیر ترکیه در این دیدار گفت که در آینده نزدیک ترکیش ایرلاین نیز پروازهایش را به افغانستان از سر خواهد گرفت.

پبش از این نیز امیرخان متقی در دیدار با سفیر ترکیه در کابل ضمن قدردانی بابت کمک‌های بشردوستانه مردم و دولت ترکیه گفته بود که طالبان تسهیلات لازم را به سرمایه‌گذاران ترک در افغانستان فراهم خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف