Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@09:23:00 GMT

ملاقات دیبالا با بهترین گلزن تاریخ یوونتوس (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۱۵۳۱

ملاقات دیبالا با بهترین گلزن تاریخ یوونتوس (عکس)

پائولو دیبالا، ستاره شماره 10 یوونتوس با الساندرو دل پیرو، گلزن افسانه ای بیانکونری دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس یک سال دیگر تمام می شود و اخبار حاکی از تمایل او به ماندن در این باشگاه و توافق برای تمدید قرارداد است. خورخه آنتون، مدیر برنامه تا پایان ماه به تورین سفر کرده و در مورد تمدید قرارداد این بازیکن که با قراردادی 40 میلیون یورویی در سال 2015 به یوونتوس پیوست، با مدیران این باشگاه مذاکره خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پائولو دیبالا تابستان سال گذشته پیشنهاد دستمزد سالانه 10 میلیون یورو را برای تمدید رد کرده بود، اما به نظر می رسد امسال راضی به دریافت این رقم شده و در تورین باقی خواهد ماند. پائولو دیبالا که در فصل تابستان شانس قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا با تیم ملی آرژانتین از دست داد، تمرینات پیش فصل خود برای درخشش در ترکیب یوونتوس برای فصل بعد را در تورین آغاز کرده است.

 

اما عصر سه شنبه پائولو دیبالا با انتشار تصویری از دیدار خود با الساندرو دل پیرو در صفحه رسمی اش در اینستاگرام نوشت: "ملاقات با تو همیشه لذت بخش است."

 

الساندرو دل پیرو با به ثمر رساندن 290 گل در 750 بازی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه و همچنبن پرسابقه ترین بازیکن یوونتوس محسوب می شود. الساندرو دل پیرو در سال های اخیر همیشه به تمجید از عملکرد پائولو دیبالا پرداخته و او را وارث بحق شماره 10 خطاب کرده است.

 

دیبالا استرالیا اف سی سیدنی الساندرو دل پیرو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیبالا استرالیا اف سی سیدنی الساندرو دل پیرو یوونتوس الساندرو دل پیرو پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!

 جورجو کیه‌لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو همبازی بوده ‏می‌گوید راز جدایی او از رئال مادرید را می‌داند. ‏

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بعد از ‏سال‌ها درخشش استثنایی برای سفیدپوشان مادرید، یکی از اتفاقات ‏بزرگ دنیای فوتبال بود. ‏

درحالی‌که بسیاری از رئالی‌ها باورشان نمی‌شد که رونالدو را با پیراهنی ‏دیگر به‌جز پیراهن تیم‌شان بینند، سی آر سون با آن‌ها خداحافظی کرد ‏و به تورین رفت تا پیراهن یوونتوس را به تن کند.‏

جورجو کیه‌لینی از ستاره‌های یوونتوس بود که از 2018 تا 2021 در این ‏تیم با کریستیانو بازی کرد. او امروز در یک مصاحبه درباره آن روزها ‏صحبت کرد و گفت می‌داند علت اصلی جدایی رونالدو از رئال و ‏پیوستنش به یووه چه بود. ‏

کیه‌لینی در این باره گفت: «این‌که من در یوونتوسی کاپیتان بودم که ‏کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کرد، برایم افتخار بود. یک فرصت ‏منحصربه‌فرد. من رونالدو را واقعاً تحسین می‌کنم. در سال‌هایی که در ‏یووه بودیم، هیچ نکته منفی‌ای از او ندیدم. کریستیانو با بقیه فرق ‏دارد. کاملاً مشخص است که او یک فوتبالیست خاص است. ولی با ‏این حال، زمانی‌که تیم یا هم‌تیمی‌ها به او نیاز دارند، هیچ‌وقت نه ‏نمی‌گوید و خودش را کنار نمی‌کشد؛ حتی در غذاخوری باشگاه.» ‏

کیه‌لینی درباره علت جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید گفت: «ببینید کریستیانو به‌عنوان یک ابرستاره روحیه خاصی دارد. او برای ‏همه احترام قائل است؛ ولی غرور عجیب و غریبی دارد که می‌توانم آن ‏را عزت نفس توصیف کنم. رونالدو می‌خواست دنیا را تکان بدهد. ‏می‌خواست به همه ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و به‌خاطر رئال مادرید نیست که چنین ستاره بزرگی شده است.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازدید ادگار داویدز از محل تمرین تیم زیر 19 ساله های یوونتوس / فیلم
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • کلیپ| وسوسه ملاقات با ماه
  • رمزگشایی ناقص از یک ملاقات تاریخ ساز
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!