Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:31:32 GMT

شایعه بازگشت هافبک بارسا به یووه جدی‌تر شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۱۷۱۴

میرالم پیانیچ، هافبک ناکام بارسلونا، در یک استوری اینستاگرامی عکسی از تماس تصویری اش با ستاره یوونتوس یعنی پائولو دیبالا را به اشتراک گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در یوونتوس بالاخره در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هافبک بوسنیایی نتوانست در فصلی که گذشت روزهای خوبی را در بلوگرانا سپری کند.

 

پیانیچ در طول فصل کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در واقع به نظر می رسد که سرمربی هلندی بارسا یعنی رونالد کومان اعتقاد چندانی به سبک بازی این بازیکن ندارد و تمایلی به استفاده از او نشان نمی دهد. در واقع به نظر می رسد که در صورت ماندن پیانیچ در بارسا فصل آینده نیز شاهد نیمکت نشینی او خواهیم بود که البته بعید است این اتفاق رخ داد و هافبک بوسنیایی در جمع آبی اناری ها باقی بماند.

 

در همین راستا طی روزهای گذشته شایعات زیادی در رابطه با تیم بعدی پیانیچ مطرح شده اما به نظر می رسد که این بازیکن به بازگشت به یوونتوس بسیار نزدیکتر است. از طرفی این هافبک بوسنیایی ساعاتی پیش عکسی از تماس تصویری با پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت تا به نوعی شایعات بازگشت این بازیکن به یووه جدی‌تر شود. پیانیچ زیر این عکس نوشت: " برادر کوچک، جواهر"

 

 

دیبالا میرالم پیانیچ نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 نقل و انتقالات اروپا یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیبالا میرالم پیانیچ نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 نقل و انتقالات اروپا یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد. با توجه به فشردگی بازی ها، دنیله ده روسی در این دیدار مهم شاید چند بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ لئوناردو اسپیناتزولا، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزیی و خستگی عضلانی در تمرینات روز گذشته رم غایب بودند. حضور آنها در ترکیب رم برای دیدار با یوونتوس قطعی نیست و احتمال می رود ده روسی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت آنها، به این سه بازیکن استراحت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟