Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:59:59 GMT

تشدید محدودیت‌های کرونایی در پی قرمز شدن وضعیت صحنه

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۱۷۸۳

تشدید محدودیت‌های کرونایی در پی قرمز شدن وضعیت صحنه

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی افزایش آمار بیماران و بستری‌های کرونایی در بیمارستان شهرستان صحنه و قرمز شدن وضعیت این شهرستان گروه‌های شغلی و اصناف به جز گروه‌های شغلی سطح یک مجاز به فعالیت نبوده و ادارات باید با ۳۰ درصد کارکنان خود به فعالیت بپردازند.

وی افزود: با آغاز پیک پنجم همه‌گیری ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان صحنه از امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ محدودیت‌های اصناف و مشاغل در این شهرستان اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان صحنه گفت: تیم‌ها و گروه‌های بازرسی اصناف و بهداشت با گشت‌های مستمر نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گروه‌های شغلی نظارت کرده و با تخلفات صورت گرفته برخورد قانونی می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا دلتا باعث افزایش بستری‌ها و مرگ ناشی از این بیماری شده است، تصریح کرد: بیماری‌زایی و سرایت پذیری ویروس کرونا دلتا بسیار بالا بوده و از جمله خطرناک‌ترین جهش‌های این ویروس منحوس به شمار می‌رود.

به گفته حیدری، مردم شهرستان صحنه باید نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و خودداری از حضور در اماکن پر ازدحام به ویژه مراسم ختم و خاکسپاری و جشن‌های عروسی اقدام کنند.

کد خبر 5263174

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ویروس کرونا شهرستان صحنه علیرضا حیدری ویروس کرونا عید سعید قربان بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها گرگان شیوع کرونا سیلاب اردبیل ایلام شهرستان صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد