Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۸ تیر ماه در بوداپست مجارستان آغاز شد و امروز (چهارشنبه) با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به پایان می‌رسد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم علی خرم‌دل در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آدریان سیکورا از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل المان ممدوف از جمهوری آذربایجان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرم‌دل در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر چیراگ از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار نودیربک جومانازاروف از ازبکستان را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدرضا شاکری در دور اول مقابل دالگات عبدالکادیروف از روسیه با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری دست یافت وی در دور دوم مقابل سینگ جاسکاران از هند با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، شاکری به گروه بازنده‌ها رفت. وی ابتدا در این گروه با نتیجه ۱۲ بر یک گابریل اوجوگ از مولداوی را مغلوب کرد و در دور بعد نیز با نتیجه ۷ بر ۲ از سد گئورگی آبولاشویلی از گرجستان گذشت و به دیدار رده‌بندی راه یافت. شاکری در این دیدار مقابل عبدالرحمن ابراهیم‌اف از جمهوری آذربایجان با نتیجه ۸ بر ۷ مغلوب و پنجم شد.

 تا لحظاتی دیگر سیدحسن اسماعیل‌نژاد در وزن ۷۱ کیلوگرم برای کسب مدال طلا باید به مصاف حریف خود برود.

در مسابقات پنج وزن نخست تیم ایران توسط امیررضا معصومی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال طلا و علی رضایی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی کشتی کشتی آزاد کشتی قهرمانی جهان دست یافت بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد

شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران به مقام قهرمانی تورنمنت کافا رسیدند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران که طی ۳ دیدار اخیر خود در تورنمنت کافا موفق به کسب پیروزی شده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در آخرین دیدار خود به مصاف قرقیزستان رفت و این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

ترکیب اولیه تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان، به شرح زیر بود:

آتنا توفیق، فاطمه محسنی، ستایش فیض‌اللهی، مینا بابویه، عسل قاجاریان، مهرناز عزت‌آبادی (کاپیتان)، مائده بی‌رنگ، تانیا جهانشاهی، سمیه اسماعیلی، مریم دینی و پرنیا رحمانی.

زننده تک گل تیم دختران ایران مقابل قرقیزستان، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ بود.

تیم ملی دختران کشورمان پیش از این تاجیکستان را با نتیجه ۵-۰، ترکمنستان را با نتیجه ۷-۰ و ازبکستان را با نتیجه ۴-۲ شکست داده بود.

گفتنی است نظارت داوری دیدار دختران ایران و قرقیزستان، برعهده معصومه شکوری بود.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزاری شد و علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند