Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۸ تیر ماه در بوداپست مجارستان آغاز شد و امروز (چهارشنبه) با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به پایان می‌رسد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم سیدحسن اسماعیل‌نژاد در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد گئورگی ناتوبیدزه از گرجستان گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر تچاریس کوگیومتسید از یونان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل‌نژاد در این مرحله رائول کاسو از ایتالیا را با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله یرخان بک‌سلطان‌اف از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست داد و راهی دیدار فینال شد. اسماعیل‌نژاد در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک از سد احمد موسایف از روسیه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

برچسب‌ها اتحادیه جهانی کشتی مجارستان کشتی آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی مجارستان کشتی آزاد اتحادیه جهانی کشتی مجارستان کشتی آزاد اسماعیل نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کانال تلگرامی دولت بهار، محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون « ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می شود و طی آن، احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدیدها و آسیب های وارده به محیط زیست سخنرانی می کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903433

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد