Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@21:56:26 GMT

علی شجاعی منتظر زمان قطعی عمل جراحی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۲۰۲۱

بازیکن پرسپولیس ادامه فصل را از دست داد.

علی شجاعی بازیکن پرسپولیس که از دیدار رفت این تیم با سپاهان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد، با وجود این آسیب دیدگی، ماه‌ها در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس شرکت کرد و عمل جراحی خود را به تعویق انداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس؛ با این وجود این مصدومیت کهنه شب گذشته در جریان برتری پنج بر صفر  پرسپولیس برابر ماشین‌سازی بار دیگر برای شجاعی دردسرساز شد و این بازیکن که پاس گل پنجم تیمش را برای شهریار مغانلو ارسال کرد، مجبور شد دو بار کتف در رفته خود را جا اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اوج گرفتن آسیب دیدگی و شرایط سخت شجاعی، سبب شد وی هر چه سریع‌تر به فکر افتاده و برای بدتر نشدن وضعیت کتفش، تصمیم بگیرد آن را به تیغ جراحان بسپارد.

شجاعی امروز جواب MRI خود را به یکی از بهترین پزشکان کشورمان در حوزه جراحی کتف نشان داد و اکنون منتظر اعلام نظر قطعی‌ این پزشک درباره زمان جراحی‌‌اش است‌. البته احتمال دارد این عمل هفته آینده انجام شود و به همین دلیل این بازیکن شانسی برای حضور در دو دیدار پایانی پرسپولیس برابر تراکتور و پیکان ندارد.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی برترین های قرن با دکتر زادمهر: بهترین تیم قرن، همین تیم ملی فعلی است؛ دایی و باقری جزو 7 سرزن برتر دنیا بودند دردسر جدید برای دروازه بان پرسپولیس / فیلم درگیری لفظی حامد لک در تبریز دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) تلاش توکیو برای کنترل ارتباط ورزشکاران با تخت‌خواب‌های مقوایی داور دیدار جنجالی یوونتوس - اینتر از قضاوت در سری آ استعفا کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است. 

این در حالی است که برخی رسانه‌ها خبر داده بودند مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود برابر تراکتور استفاده کنند. به همین دلیل آنها امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند.

همانطور که از قبل پیدا بود محرومیت حسینی برای دیدار با تراکتور قطعی خواهد بود و این دروازه‌بان تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند استقلال را در این دیدار حساس در تبریز همراهی کند. 


پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که طبق قوانین کمیته انضباطی، محرومیت‌های یک‌جلسه‌ای شامل نقض حکم نشده و این کمیته تنها از منظر محکومیت مالی سیدحسین حسینی این پرونده را برای تجدیدنظرخواهی به کمیته استیناف ارجاع داده است. بنابراین از آنجایی که محرومیت یک‌جلسه‌ای تعلیقی حسینی قطعی شده بر اساس قوانین، کاپیتان آبی‌ها نمی‌تواند در تبریز در درون چهارچوب دروازه استقلال قرار گرفته و برای اولین بار در این فصل درترکیب تیمش غایب است. 


نکته جالب توجه اما به صحبت‌های یک عضو کمیته استیناف مربوط می‌شود که وی درباره محرومیت قطعی سیدحسین حسینی برای بازی با تراکتور نسبت به این موضوع صحبت‌های مهمی را مطرح کرد. او می‌گوید: «نه فقط در پرونده دروازه‌بان استقلال بلکه در تمامی پرونده‌های تخلف از سوی اهالی فوتبال کشور در صورت نقض حکم مالی از سوی کمیته استیناف، این بدان معنا خواهد بود که کمیته استیناف تمام یا بخشی از تخلف منتسب به بازیکن یا مربی یا... را قبول نداشته و این حکم را در بخش مالی نقض کرده است، اما از آنجایی که قوانین کمیته انضباطی به صراحت بر قطعی بودن محرومیت‌های یک‌جلسه‌ای پافشاری دارد، بنابراین در صورت بخشش، این اتفاق ابهام‌برانگیز شده و به نوعی آرای کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال را دچار چالش خواهد کرد.» 


همه اینها در حالی هستند که از اردوی استقلال خبر می‌رسد بعد از اینکه محمدرضا خالدآبادی در دیدار تدارکاتی اخیر این تیم در درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت، با دستور کادر فنی تمرینات ویژه و اختصاصی را برای دیدار مقابل تراکتور پشت سر می‌گذارد و اتفاقا این دروازه‌بان از روحیه بالایی برخوردار است. 

دیگر خبرها

  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز