Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صمدی روحانی مسجد فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: همزمان با عید سعید قربان و پویش نذر مهربانی به همت خیرین ۷۰ گوسفند قربانی و گوشت آن قبل از ظهر عید سعید قربان در بین خانواده‌های نیازمند و مستحق توزیع شد.

او افزود: کمک به فقرا و مستمندان از وظایف مسلمانان در عید سعید قربان و اهمیت زیادی دارد و بهتراست این نوع کمک‌ها فرهنگ عمومی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صمدی بااشاره به دلجویی و رسیدگی به فقرا در روز عید قربان بیان کرد: خداوند قربانی کردن در این روز را سنت قرارداده و به مردم یاد آوری کرده که در قربانی حقی برای فقیران است، بدانید که محبوب‌ترین کار‌ها نزد خدا سیر کردن گرسنه یا پرداختن بدهی یا برطرف کردن گرفتاری او است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید قربان گوشت نذری عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پلدختر، اظهار داشت: جاده پلدختر - خرم‌آباد باگذشت سالیان از وقوع سیلاب همچنان ناایمن و قربانی می‌گیرد و تسریع در تکمیل آن مطالبه مردم شهرستان‌های پلدختر و معمولان است.

وی عنوان کرد: جاده پلدختر - خرم‌آباد به قتلگاه تبدیل شده و مردم را رنج می‌دهد و باعث شده اتفاقات ناگواری در آن رخ دهد که موجب تلفات جانی زیادی شده است.

امام‌جمعه پلدختر، افزود: تقسیم این جاده به چهار قطعه، تکمیل و سرعت‌بخشیدن به آن خواسته مردم است چرا که هنوز پیشرفت چشمگیری ندارد.

حجت‌الاسلام موسوی، گفت: قطعه‌های این جاده که به قرارگاه خاتم مربوط می‌شود خوب کارکرده اما در سایر قطعه‌ها ردیف بودجه‌ای کفاف نداده و مدت‌ها است تعطیل یا نیمه‌جان است.

وی از تلاش مسئولان، استانداران سابق و نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبار برای جاده پلدختر - خرم‌آباد تقدیر کرد.

امام‌جمعه پلدختر، یادآور شد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات قرارگرفتن پروژه پلدختر - خرم‌آباد در مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به لرستان است.

کد خبر 6089113

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد پس از وقوع سیل؛ اوضاع خراب است!
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند