Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیامک هوشمند مدیر مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع)، گفت: یکی از مهمترین خواسته‌های مراجعه کنندگان به مراکز درمانی به ویژه دندانپزشکی‏، دریافت خدمات در محیطی آرام، دلپذیر، بدون استرس و داشتن تجربه‌ای خوشایند و بدون درد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مرکز از معدود مراکز دولتی دارای خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی است و با بهره گیری از دانش و تجربه جمعی از بهترین متخصصان حوزه‌های بیهوشی و آرام بخشی از یک سو و متخصصان رشته‌های مختلف دندانپزشکی به ویژه جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی تخصصی کودکان، ایمپلنتولوژی، جراحی لثه، معالجه ریشه دندان، دندانپزشکی تخصصی ترمیمی و زیبایی و پروتز‌های دندانی در حال خدمت رسانی به بیماران است.

مدیر بیمارستان امیرالمومنین (ع) دندانپزشکی تحت بیهوشی و آرام بخشی را بهترین راه حل برای بیمارانی برشمرد که با وجود داشتن دندان‌های پوسیده و حتی دردناک، قادر به همکاری با دندانپزشک نیستند.

او با بیان اینکه کودکان مضطرب و پریشان و یا مبتلا به اوتیسم، با دندان‌های پوسیده، عفونی و دردناک، بیماران مبتلا به مشکلات خاص نظیر محدودیت باز شدن دهان به علت مشکلات مفصلی، بیماران پروانه‌ای و یا کودکان کم سن به طور معمول به دندانپزشکی مراجعه نمی‌کنند که از جمله گزینه‌های دریافت خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی هستند.

هوشمند یادآور شد: در واحد دندانپزشکی این بیمارستان به یازده بیمار اوتیسم خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی ارائه شده است و با توجه به امکانات روزآمد و حضور متخصصان این حوزه، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مراجعان است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات دندانپزشکی بیماران اوتیسمی تحت بیهوشی دندانپزشکی تحت بیهوشی خدمات دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس دستورالعمل ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کامل در حال اجرا است.
او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ نوع  ریافتی از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.
رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.
طباطبایی گفت: والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای