Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد برکت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ضمن تبریک ایام اعیاد امامت و ولایت، گفت: این اداره با همکاری بخش‌های فرهنگی هنری و مذهبی شهرستان آبادان و اروندکنار، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و دفتر امام جمعه آبادان برنامه‌های متنوعی را در ایام عید قربان تا عید غدیر تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این برنامه‌ها با هدف شناخته شدن غدیر طراحی شده اند و شامل موارد ذیل است.

برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان به صورت مجازی

این نمایشگاه مجازی آثاری از هنرجویان ۴ تا ۱۱ سال آموزشگاه هنر‌های تجسمی هفت رنگ شهرستان آبادان است.

برگزاری مسابقه نقاشی از عید تا عید

مسابقه نقاشی " عید تا عید" به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط آموزشگاه و مرکز مهارت آموزی نقطه شهرستان آبادان برگزار می‌گردد.

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۵ مرداد ماه امسال آثار خود را به سر شماره ۰۹۳۳۰۷۶۷۳۰۰ (واتساپ) ارسال نمایند.

برگزاری مسابقه شعر به زبان‌های (فارسی –عربی) از عید تا عید

مسابقه شعر " عید تا عید" به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط آموزشگاه و مرکز مهارت آموزی نقطه شهرستان آبادان برگزار می‌گردد.

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۵ مرداد ماه جاری آثار خود را به سر شماره ۰۹۳۳۰۷۶۷۳۰۰ (واتساپ) ارسال کنند.

برگزاری مسابقه داستانک به زبان‌های (فارسی –عربی) از عید تا عید

مسابقه داستانک " عید تا عید" به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط آموزشگاه و مرکز مهارت آموزی نقطه شهرستان آبادان برگزار می‌گردد.

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۵ مرداد ماه امسال آثار خود را به سر شماره ۰۹۳۳۰۷۶۷۳۰۰ (واتساپ) ارسال کنند.

برگزاری مسابقه مجازی نقاشی دهه امامت و ولایت

به مناسبت دهه امامت و ولایت مسابقه مجازی نقاشی توسط آموزشگاه هنر‌های تجسمی" راز " شهرستان آبادان برگزار می‌گردد.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند تصویر نقاشی خود را تا تاریخ ۱۵ مردادماه جاری با ذکر مشخصات خود را به شماره واتساپ ۰۹۳۳۲۷۸۵۴۴۴ ارسال نمایند.

برگزاری مسابقه طراحی پوستر به زبان‌های (فارسی –عربی) از عید تا عید

مسابقه طراحی پوستر " عید تا عید" به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط آموزشگاه و مرکز مهارت آموزی نقطه شهرستان آبادان برگزار می‌گردد. علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۵ مرداد ماه امسال آثار خود را به سر شماره ۰۹۳۳۰۷۶۷۳۰۰ (واتساپ) ارسال کنند.

برگزاری مسابقه مجازی نقاشی دهه امامت و ولایت

به مناسبت دهه امامت و ولایت مسابقه مجازی نقاشی در دو بخش * امامت و ولایت * آزاد توسط آموزشگاه هنر‌های تجسمی هفت رنگ شهرستان آبادان برگزار می‌گردد.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند تصویر نقاشی خود را با ذکر مشخصات خود به آدرس اینستاگرام @HAFTRANGART یا شماره واتساپ ۰۹۳۷۹۴۵۷۲۹۲ ارسال نمایند.

گفتنی ست به برگزیدگان هر بخش هدایای ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید قربان مناسبت های مذهبی عید تا عید مسابقه مسابقه مجازی نقاشی برگزاری مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان لیگ اعلام کرد، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 847445 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد