Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با ارسال نمونه‌های 6 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا به تهران که به تازگی از عراق به استان سفر داشتند مشخص شد 3 نفر از آن‌ها مبتلا به کرونای دلتای هندی بودند.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد ادامه داد: با توجه به پرهزینه بودن آزمایشاتی که نوع ویروس کرونا را مشخص می‌کند و اینکه در نوع درمان ویرو س کرونای هندی، چینی و انگلیسی تفاوتی وجود ندارد همه مبتلایان به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری مبتلا به ویروس دلتای هندی تلقی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این نوع ویروس کرونا قدرت سرایت‌پذیری و بیماری‌زایی بیشتری نسبت به گونه‌های قبلی دارد و نرخ بستری بیماران را نیز افزایش می‌دهد اما ماندگاری این ویروس تفاوتی با انواع قبلی نداشته است.

رحمانی تصریح کرد:  علائم این ویروس نیز همانند علائم سرماخوردگی و انفلوآنزا بوده و تفاوت چشمگیری با نوع معمولی ویروس کرونا ندارد اما با توجه به قدرت بیماری‌زایی این نوع کرونا لازم است مردم استان بیش از پیش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی درمان عراق بیماران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هندی دلتا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری