Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@12:37:53 GMT

پنج حادثه در اصفهان ۱۷ مصدوم و ۲ کشته برجاگذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۲۲۵۴

پنج حادثه در اصفهان ۱۷ مصدوم و ۲ کشته برجاگذاشت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه امروز یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور تیران به فریدن واژگون شد که پس از اعلام به اورژانس پیش‌بیمارستانی۲ واحد امدادی از اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: در این حادثه ۶ نفر شامل یک مرد، دو زن و سه کودک مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داران در غرب استان اصفهان قرار دارد.
وی درباره تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری سوناتا و پژو پارس در اتوبان فرودگاه اصفهان بیان کرد: این حادثه ۶ مصدوم شامل یک زن و پنج مرد داشت که پنج نفر از آن‌ها توسط سه واحد امدادی به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند و یکی از مصدومان که برای انتقال یه بیمارستان رضایت نداد در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شد.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه امروز ۲ پسر بچه تبعه افغانستان در زاینده‌رود حدفاصل خانه هنرمندان و پل خواجو غرق شده بودند که توسط نیروهای امدادی خارج و توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند.
وی اشاره کرد: ساعت ۲۰ و ۱۶ دقیقه چهارشنبه شب نیز در یک ویلا در چادگان یک مرد ۳۵ ساله که غرق شده بود از آب خارج شد و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شد.
چادگان در ۱۲۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
راستین درباره واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در ساعت ۲۰ و ۴ دقیقه در کیلومتر ۱۰ جاده خوانسار روستای ویست گفت: در این حادثه یک پسر ۱۵ ساله و یک مرد ۳۵ ساله جان خود را از دست دادند.
وی تصریح کرد: سه پسر ۱۲ تا ۱۴ ساله نیز در این سانحه رانندگی مصدوم و به بیمارستان فاطمیه خوانسار منتقل شدند.
ویست در ۳۰ کیلومتری غربی شهرستان خوانسار در دل پیشکوه های زاگرس و مقابل زردکوه قرار دارد.

برچسب‌ها حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور اصفهان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور اصفهان حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور اصفهان تصادفات جاده ای منتقل شدند منتقل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت