Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:49:38 GMT

شماره 10 جدید میلان به قول خود عمل کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۲۲۸۶

براهیم دیاز، ستاره میلان، در صفحه اجتماعی خود از ظاهر جدیدش رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان فصل گذشته رقابت‌های سری آ را فوق‌العاده آغاز کرد و چند هفته متوالی صدرنشین بود اما عملکرد پرفراز و نشیب شاگردان استفانو پیولی در یک مقطع باعث شد که حتی سهمیه لیگ قهرمانان این تیم نیز به خطر بیفتد. با این حال روسونری در هفته های سرنوشت ساز پایانی عملکرد خوبی داشت و نهایتاً فصل را با رتبه دومی به پایان رساند تا دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا بعد از سالها به این تورنمنت بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع به نظر می رسد که تئو هرناندز و براهیم دیاز پیش از این به یکدیگر قول داده بودند که در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط میلان تغییر ظاهر داده و نیمی از موهای خود را به رنگ قرمز و نیمی دیگر را به رنگ مشکی در بیاورد؛ کاری که هرناندز پیش از این انجام داده بود.

 

اما براهیم دیاز هم که در روزهای اخیر با قراردادی قرضی و دو ساله از رئال مادرید به میلان بازگشت نیز به قول خود عمل کرد و با انتشار تصویری در صفحه اجتماعی اش از ظاهر جدید خود رونمایی کرد؛ جایی که او موهای خود را به رنگ مشکی و قرمز در آورده و بعد از این کار تصویری را در کنار تئو هرناندز به اشتراک گذاشته است.

 

 

 

آث میلان براهیم دیاز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان براهیم دیاز براهیم دیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات جهان فوتبال اعلام کرد: سیمون کیائر مدافع دانمارکی تیم فوتبال آث میلان در پایان فصل جاری به صورت بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد.

کیائر در ژانویه ۲۰۲۰ از آتالانتا به روسونری پیوست و تجربه قهرمانی با این تیم در سری آ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود