Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@04:11:44 GMT

تعطیلی و اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه در کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۲۳۷۲

تعطیلی و اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه در کشور

اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی ادارات و اصناف طبق اطلاعیه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا از روز گذشته آغاز شده و تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش پول نیوز، با ادامه‌یافتن روند شیوع بیماری و افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، پیشنهاد تعطیلی و اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه در کشور و خصوصا برای تهران و البرز به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ربیعی سخنگوی دولت روز دوشنبه(۲۸ تیرماه) در خبری اختصاصی به تسنیم از موافقت روحانی با تعطیلی تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده خبرداد.

قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز ظهر دوشنبه طی اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها را اعلام کرد.

محدودیت‌ها به شرح زیر است:

- محدودیت‌ها از ساعت ۱۸:۰۰ دوشنبه مورخ ۲۸-۴-۱۴۰۰ تا ساعت هفت صبح دوشنبه ۴‌ـ‌۵‌ـ۱۴۰۰ ادامه خواهد دارد.

- سفر از/ به کلیه شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی سراسر کشور، مطلقاً ممنوع است و خروج خودروهای شخصی، با پلاک استان‌های تهران و البرز و ورود خودروهای شخصی با پلاک‌های دیگر شهرها به تهران و البرز ممنوع می‌باشد.

- خودروهای شخصی دارای پلاک این دو استان، چنانچه برای خروج مراجعه نمودند، عودت و درصورت عدم تمکین، علاوه بر اعمال قانون، عودت می‌گردند.

- بانک مرکزی نسبت به تعطیل نمودن تمامی شعبه‌های بانک‌ها در استان های تهران و البرز در بازه زمانی اعلامی، اقدام کند.

** تعطیلی مشاغل به‌شرح ذیل در همه شهرهای قرمز کشور در سراسر کشور:

رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها (به‌استثنای فعالیت‌های بیرون‌بر)، تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، پاساژها و بازارهای سربسته، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدن‌سازی، شهربازی‌ها و باغ‌وحش‌ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی.

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کرونا تهران واکسن مرگ و میر تهران و البرز محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • پیش بینی هواشناسی کشور 15 اردیبهشت 1403/ تداوم بارندگی در برخی استان‌ها
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • هواشناسی ایران/ تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود