Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده «خندوانه» ابراز امیدواری کرد شش برنامه پایانی این فصل «خندوانه»، امکان ضبط و پخش پیدا کنند.

به گزارش خبرآنلاین، پس از آن‌که اعلام شد رامبد جوان به بیماری کرونا دچار شده است، تهیه‌کننده «خندوانه» درباره ادامه ساخت و پخش این برنامه، توضیحاتی را ارائه کرد.

سیدعلی احمدی، در یادداشتی در این‌باره نوشته است:

«امروز دقیقاً ۷ ماه است که بیش از ۱۵۰ نفر از بر و بچه‌های «خندوانه» و «حالا برعکس»، در حال تولید این دو مجموعه تلویزیونی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از واکسن‌های اختصاص یافته برای پروژه‌های در حال تصویربرداری، تنها ۱۰ سهمیه به این دو برنامه تعلق گرفت که آن هم چهار نفر از عوامل اصلی راضی به تزریق آن نشدند و زدن واکسن را موکول به بعد از تزریق واکسن به همه عوامل کردند.

متأسفانه در روز‌های اخیر، ۱۷ نفر از عوامل این دو پروژه به کرونا مبتلا شده‌اند؛ چند بازیگر سریال، عروسک‌گردان‌های خندوانه و رامبد جوان!

امیدواریم با گذشت ایام دشوار ابتلا برای این عزیزان و رامبد عزیز، بتوانیم شش برنامه پایانی این فصل را با تدابیری روانه آنتن کنیم.

هم اکنون درحال برگزاری جلسات حضوری و آنلاین برای ایده‌پردازی این شش برنامه هستیم.

«خندوانه» دوست داشت مثل همیشه در این روز‌های سخت، کنار مردم عزیز خوزستان باشد و از همین‌جا مراتب هم‌دردی و تأسف عمیق‌مان را از حال این روز‌های هموطنان عزیزمان در آن خطه شریف اعلام می‌کنیم.

حال عمومی همکاران عزیزم و رامبد جوان خوب است.

از همه شما مردم عزیز درخواست داریم با جدی گرفتن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با قطع زنجیره انتقال این ویروس، ضمن حفظ سلامتی خود و عزیزان‌مان، به کمک کادر درمان بشتابیم.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: خندوانه رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • توضیح یک مقام درباره ساخت بمب اتمی در یک هفته
  • توضیح معاون وزیر درباره ادامه کار «طرح نور»
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند