Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت کشتی گیران و کادر فنی اعزامی به المپیک، این مراسم بدون مهمان برگزار می‌شود و نفرات اعزامی توسط پدر شهید مصطفی صدرزاده بدرقه و از زیر کلام الله مجید رد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشتی به منظور ایجاد انگیزه در بین نفرات اعزامی، مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان پاداش به کشتی گیران و کادر فنی در این مراسم، اهداء خواهد کرد.

فدراسیون کشتی همچنین پاداش دلاری برای کسب کنندگان مدال المپیک تعیین کرده است و کشتی گیران در صورت کسب مدال طلا، نقره و برنز ۵، ۳ و ۲ هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد و این جوایز بلافاصله پس از مراسم توزیع مدال به آن‌ها اهداء خواهد شد.

در روز‌های گذشته نیز از سوی مسئولان استانی و حامیان مالی نیز پاداش‌های نقدی، دلاری و سکه‌ی طلا به کشتی گیران و کادر اعزامی اهداء شده است ضمن اینکه با پیگیری فدراسیون کشتی کلیه پاداش و حقوق اهدایی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به نفرات اعزامی پرداخت شد.

پیش از این نیز از طرف وزارت ورزش برای کسب مدال طلای المپیک و پارالمپیک ۲ میلیارد تومان، مدال نقره یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و مدال برنز ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین کمیته ملی المپیک نیز برای کسب مدال طلا ۱۰ هزار دلار، نقره ۵ هزار دلار و برنز ۳۵۰۰ یورو در پای سکو اهداء می‌کند.

بیشتر بخوانید

پایان کار تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک برنز و عنوان چهارمی/ ایران نسبت به آخرین مسابقات جهانی ۲ پله سقوط کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی میلیون تومان کشتی گیران مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: برای شاد کردن دل مردم به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک هستم.

دریافت 22 MB

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده فرنگی کار سنگین وزن ایران و دارنده مدال طلای جهان در حاشیه رقابت های جام تختی در جمع خبرنگاران درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان تنها متعلق به من نیست و متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی جام تختی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی‌ استان کمک می‌کند.

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید، گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کسی ناامید به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردوها از ۱۸ اردیبهشت شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، خاطرنصان کرد: اولین درخواست من این است که بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. قطعا این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پایان درباره کادر فنی تیم ملی گفت: رنگرز شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند