Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت مذاکره‌کننده صنعاء ، عصر امروز (چهارشنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر به عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان «البیضاء» پرداخت.

سخنگوی انصارالله در این خصوص گفت: «بار دیگر و به لطف خداوند، دشمن ضربه دردناکی از ما در [استان] البیضاء دریافت کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عبدالسلام ادامه داد: «آمریکا گروه‌های تکفیری‌اش را فرستاد چراکه در مرحله نخست به خاطر شکست سریعشان شوکه شد از‌این‌رو فریاد صلح زدند».

عبدالسلام اضافه کرد: «در این مرحله، آمریکا با یک یأس بزرگ‌تر و در نتیجه یک فریاد بلندتر به خود خواهد آمد آن هم در نتیجه سقوط مزدورانش در البیضاء و از بین رفتن شرط تنش در آنجا».

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که رسانه‌های خبری، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جدیدترین پیروزی میدانی خود در جبهه البیضاء در مرکز یمن موفق شدند بر بخش‌های وسیعی از شهر ناطع مسلط شوند.

ارتش یمن، روز سه‌شنبه هفته گذشته، اعلام کرد که در جریان عملیاتی گسترده در استان البیضاء به نام النصر المبین مناطق وسیعی از این استان را از چنگال صدها تکفیری آزاد کرده است.

نیروهای دولت مستعفی یمن (متحد ریاض) و هم‌پیمانان آن‌ها از یازدهم تیرماه عملیاتی نظامی موسوم به «النجم الثاقب» را در استان البیضاء واقع در مرکز یمن آغاز کردند و مانور تبلیغاتی زیادی بر روی آن دادند؛ اما ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند در یک ضدحمله به ائتلاف سعودی در این استان بخش‌های مهمی را در این جبهه پس بگیرند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انصارالله یمن صنعاء انصارالله توئیتر یمن انصارالله انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل

آمریکا اعلام کرد از تحریم گردان «نتصخ یهودای» ارتش اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر منصرف شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آمریکا ضمن تغییر تصمیم قبلی خود اعلام کرد از تحریم گردان «نتصخ یهودای» ارتش اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر منصرف شده است.

واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا

آمریکا قصد داشت گردان مذکور را که در حوادث خشونت آمیز و بحث برانگیز در کرانه باختری دخیل بوده، تحریم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل