Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از "الجزیره" شرکت بن و جری در بیانیه خود گفته است که فروش بستنی‌هایش در سرزمین‌هایی که فلسطینی‌ها مالک آن هستند و توسط صهیونیست‌ها اشغال شده‌اند،  «خلاف ارزش‌های» این شرکت است. 
این شرکت همچنین از سوی حامیان خود برای تحریم رژیم صهیونیستی و توقف فروش محصولات آن در سرزمین‌های اشغالی تحت فشار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در همین حال این تصمیم شرکت بن و جری با واکنش شدید مقامات صهیونیستی روبرو شده است. 
نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که این رژیم به صورت جدی و «ستیزه جویانه» با تصمیم شرکت بستنی‌سازی «بن و جری» برای توقف فروش محصولاتش در سرزمین‌های اشغالی در کرانه باختری و شرق بیت المقدس مقابله خواهد کرد. 
یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز تهدید کرده کرده که ده‌ها ایالت آمریکا قوانینی علیه تحریم رژیم صهیونیستی دارند که با استفاده از آن، این شرکت آمریکایی تحت تعقیب قرار خواهد گرفت "تا پشیمان شود. "
گیلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، روز سه‌شنبه با ارسال نامه‌ای به فرمانداران و مجالس ۳۵ ایالت آمریکا، از آن‌ها خواست تا علیه شرکت بن و جری اقدامات لازم را اتخاذ کنند. 
رسانه‌های صهیونیستی روز چهارشنبه مدعی شدند پس از تصمیم شرکت بستنی‌سازی آمریکا برای تحریم رژیم صهیونیستی، مردم در سرزمین‌های اشغالی در اقدامی نمادین اقدام به خرید محصولات این شرکت کردند اما آن‌ها را به درون سطل زباله انداختند. 
در همین حال مردم فلسطین از این اقدام شرکت بن و جری استقبال کرده‌اند. 
پس از اشغال کرانه باختری رود اردن و قدس در سال ۱۹۶۷ توسط رژیم صهیونیستی بیش از ۲۵۰ شهرک یهودی‌نشین در این مناطق ساخته شده که حدود ۶۵۰ هزار یهودی در آن‌ها ساکن هستند. بر اساس اصول حقوق بین المللی، سکونت آنان در این شهرک‌ها که در منطقه اشغالی ساخته شده، غیرقانونی است. 
گفتنی است فلسطینیان تقریبا هر جمعه در مناطق مختلف کرانه باختری در اعتراض به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و ساخت دیوار حائل تظاهرات می‌کنند و مورد حمله نظامیان رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند. 

 


 

برچسب‌ها اسرائیل ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

وی ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

وی بارها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد