Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مجله «جوانه ها» که برنامه ای با اجرای نوجوان است پنج شنبه ۳۱ تیر ماه در بخش های مختلف موضوعات فرهنگی بررسی می شود.

به گزارش برنا؛  برنامه این هفته "جوانه ها" در بخش اصلی به بررسی راههای کسب درآمد نوجوانان در اوقات فراغت اختصاص دارد .

بسیاری از نوجوان ها به دنبال راه هایی برای پول درآوردن هستند تا امور مربوط به تحصیل یا فراغت خود را سپری نمایند ، در این برنامه راهکارهایی  به نوجوانان ارایه می شود تا با استفاده  از فرصت ها درآمدزایی داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه به اینکه  کاری مناسب با روحیات و علاقه مندی و تجربه یک شغل خوب در دوره نوجوانی می تواند بر آینده شغلی نوجوانان  بسیار موثر داشته باشد در این برنامه به شاخص های شغل مناسب نیز اشاره می شود .

 کتاب « در سرزمین پری ها»  اثر کیکی تورپ؛ نویسنده آمریکایی نی.  در بخش دیگری از این برنامه معرفی می شود. کیکی تورپ تا کنون بیش از پنجاه عنوان کتاب برای کودکان نوشته یا اقتباس کرده است. وی سابقاً ویراستار کتاب کودکان بود.  

 در بخش «خوشمزه» نیز کوکو کدو سبز آموزش داده می شود.

بخش طنز برنامه جوانه ها هم به  موضوع جذابیت های فصل تابستان اختصاص دارد .

معرفی بازی های بومی از دیگر بخش های این مجله رادیویی است که این هفته بازی مرغانه جان از استان گیلان معرفی می شود.

همچنین شنوندگان در بخش معرفی مشاهیر، با مهرداد صدقی؛ نویسنده ایرانی آشنا می شوند.

مهرداد صدقی با کتاب آبنبات هلدار  معروف شد. سریال تلویزیونی پدر پسری اقتباسی از کتاب آخرین نشان مردی نوشته صدقی است.

در بخش "ما میتوانیم" از مجله جوانه ها نیز به موضوع پرداختن به مفهوم درست حمایت اشاره می شود.

برنامه "جوانه ها" را با اجرای ایلیا فیضی و سیده گل آیین علویون و به تهیه کنندگی و مشاور محتوایی مریم قاسمی  ساعت ۱۵:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درآمد اوقات فراغت پول شاخص کودکان بازی استان گیلان نوجوانان رادیو فرهنگ کسب درآمد موضوعات فرهنگی جوانه ها جوانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های لرستان و تهران دوم و سوم شدند

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلوگرم به نشان طلا رسید، در ۴۸ کیلوگرم سهند نجفی از آذربایجان غربی، در وزن ۵۰ کیلوگرم امیرعباس محمدنیایی از همدان، در ۵۲ کیلوگرم محمدطا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی، در ۵۴ کیلوگرم سیدعلی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری، در ۵۷ کیلوگرم یاور سبزعلی از همدان، در ۶۰ کیلوگرم محمدصفر بیرالوند از لرستان، در ۶۳ کیلوگرم سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ۶۶ کیلوگرم امیرمحمد رستم پور از گلستان، در ۷۰ کیلوگرم محمدصالح مصباحی از لرستان، در وزن ۷۵ کیلوگرم ماهان ساجدی از مازندران و در وزن‌های منهای ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیما مختاری و عرشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان