Web Analytics Made Easy - Statcounter

به رغم اینکه در ابتدای هفته خبر جایزه مهم اصغر فرهادی در اوج اخبار بود به یک باره نوید محمدزاده سینما را سوپرایز کرد.

عروس داماد هفته؛ نوید محمدزاده و فرشته حسینی

هفته گذشته نوید محمدزاده با انتشار پستی به همه شایعات درباره ارتباط صمیمانه اش با فرشته حسینی پایان داد تا خبر ازدواج این زوج هنرمند یکی از پر سر و صدا ترین اخبار شبکه های مختلف اجتماعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری برنا برای این زوج هنرمند آرزوی خوشبختی دارد.

همیشه برنده هفته؛ اصغر فرهادی

دیگر به برنده شدن اصغر فرهادی عادت کرده ایم و جشنواره کن در همه حال جایزه ای برای این کارگردان صاحب سبک و کاربلد سینمای ایران دارد.

کسب جایزه بزرگ هیئت داوران جشنواره کن اتفاق بزرگی برای سینمای ایران است که با «قهرمان» اصغر فرهادی رخ داد تا در روزگار کرونایی و غم و اندوه و بی آبی استان های جنوبی کمی دلمان با یک موفقیت سینمایی خنک شود اگرچه شیرینی این موفقیت از غم و اندوه فراوان بی آبی هموطنانمان نمی کاهد .

قالی کرمون هفته؛ ثریا قاسمی

این روز ها سریال «زندگی زیباست» با بازی ثریا قاسمی روی آنتن شبکه 2 سیماست، گوش شیطان کر این بازیگر توانمند و همیشه مانای سینمای ایران کماکان در اوج است و خستگی ناپذیر ایفاگر نقش هایی است که به جرأت می توان گفت تنها خودش از پس این سبک و سیاق اجرا بر می آید.

ثریا قاسمی با کارنامه غنی و قوی بی تردید یکی از پر کار ترین بازیگران زن سینمای ایران است که به جرأت می توان گفت برای نقش های تکراری تمام توانش را برای متفاوت بودن می گذارد و این یک رکورد برای این بازیگر دوست داشتنی محسوب می شود .

خبرگزاری برنا برای دختر مرحوم حمیده خیرآبادی «مادر سینمای ایران» آرزوی سلامتی، طول عمر و درخشش های حرفه ای بیشتر دارد.

نقره داغ هفته؛ فرزاد فرزین

اواسط هفته پیش بود که خبر ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین از تمام پلتفرم های شبکه نمایش خانگی در خبر ها پیچید اما ساترا با تکذیب این خبر به شایعات پایان داد و گفت: لطفا اخبار دقیق و سلامت را از روابط عمومی ما دنبال کنید. نکته ای که خبرگزاری برنا در هفته آتی در گزارشی کامل آن را بررسی خواهد کرد .

شایعه هفته؛ برای سالار عقیلی

خبر مهاجرت سالار عقیلی شایعه ای تلخ و غیر قابل باور بود که خودش با سرعت با انتشار ویدیویی به آن پایان داد. از دور واضح و مبرهن بود که این خواننده با اصالت ایرانی که در ترانه هایش جایگاه متفاوتی را برای ایران و ایرانی در نظر می گیرد قطعا حضور در این خاک و فعالیت هنری را به مهاجرت به هرکشوری در دنیا ترجیح می دهد.

آقای مجری هفته؛ ایرج طهماسب

مدت هاست که از ایرج طهماسب خبری نداریم خاطراتی که این هنرمند دوست داشتنی و زوج هنری اش حمید جبلی در سال ها ی دور برای ما ساخته اند هرگز  از خاطره ها نمی رود و به جرات باید گفت او و حمید جبلی یکی از سرمایه های سینمای ایران هستند که متاسفانه مدت هاست در سینما فعالیتی ندارند . اخیرا مطلع شدیم ایرج طهماسب تصمیم دارد با برنامه ای جدید در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کند و بدیهی است که خیلی ها منتظر هستند او را در این قاب جدید هم ببینند.

دستان خالی هفته؛ امیر جدیدی

به رغم اینکه بسیاری از مجلات و منتقدان کن بازی امیر جدیدی را در قهرمان اصغر فرهادی در خور کسب جایزه بازیگری می دانستند اما با این حال جشنواره ای که اصولا به تقسیم جوایز میان شرکت کنندگانش معروف است ترجیح داد اصغر فرهادی را دست پر به ایران بفرستد و امیر جدیدی با دستان خالی اما با تجربه ای درخشان از همکاری با کارگردان «قهرمان» به ایران آمد.

نجات هفته؛ زخم کاری

سریال «زخم کاری» که با محرومیت از سوی مرکز ساترا مواجه شده بود و تیر سانسور سکانس هایی از این سریال را به برش نزدیک کرده بود بلاخره مجوز اکران گرفت تا بعد از چند روز تاخیر  قسمت هفتم منتشر شود. باید دید آیا «زخم کاری» و ساترا به این رفاقت ادامه خواهند داد یا خیر ؟.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج سر و صدا برنا اصغر فرهادی سینمای ایران ایران بازی طول عمر فرزین سلامت روابط عمومی مهاجرت خاک سرمایه اصغر فرهادی فرهنگ و هنر ثریا قاسمی خبرگزاری برنا سینما داماد سالار عقیلی فرزاد فرزین جشنواره کن نوید محمدزاده ایرج طهماسب شبکه نمایش خانگی امیر جدیدی آرتیست پلتفرم ممنوع الکار فرشته حسینی سوپر استار حمید جبلی کرونا ساترا حمیده خیرآبادی قهرمان شبکه ۲ سیما زخم کاری هیئت داوران جشنواره کن زندگی زیباست سینمای ایران اصغر فرهادی ثریا قاسمی زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو