Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد حضور کادر و دیگر همراهان در مراسم رژه افتتاحیه بازی‌های المپیک برای هر کشور، ۶ نفر تعیین شد.  به گزارش ایسنا، کمیته برگزاری بازی ها زمانی که شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاد اعلام کرد رژه کشورها در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو به طور محدود و باحضور حدود ۱۰ نفر از هر کشور  برگزار می شود. 

چند روز پیش اعلام شد، سقفی که کمیته برگزاری بازی‌ها برای حضور نفرات در مراسم رژه تعیین کرده بود، برای ورزشکاران برداشته شده است  اما برای حضور کادر سرپرستی و دیگر همراهان در مراسم افتتاحیه محدودیت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مشخص شده است که هر کشور می تواند فقط ۶ نفر از کادر سرپرستی، کادر فنی و  دیگر همراهان را در مراسم رژه داشته باشد.

ایران هنوز در مورد این که این شش نفر چه کسانی باشند و اینکه تعداد ورزشکاران خود را در مراسم افتتاحیه افزایش دهد یا خیر، تصمیم قطعی نگرفته است. بحثی که مطرح است این که افتتاحیه از ساعت ۸ تا ۱۱ شب به وقت محلی برگزار می‌شود و ورزشکارانی که در مراسم  رژه حضور دارند نیز ۲ تا ۳  ساعت پیش از آغاز افتتاحیه باید در استادیوم حضور داشته باشند. بنابراین در این شرایط احتمال شیوع ویروس کرونا نیز وجود دارد و این مساله باید مد نظر کادرسرپرستی برای تعیین تعداد ورزشکاران قرار بگیرد که تا جای ممکن ریسک کمتری را بپذیرند. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افتتاحیه بازی های المپیک المپیک 2020 توکیو بازی های المپیک توکیو مراسم رژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ صد‌ها تن از دانشجویان و حامیان آرمان فلسطین با تجمع مقابل کمیته برگزاری بازی‌های المپیک مخالفت خود را با حضور رژیم صهیونیستی در این رقابت‌ها اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معترضان شعار سر دادند" نسل کشی یک رشته المپیک نیست! "

دیگر خبرها

  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد