Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:40:51 GMT

توزیع اقلام بهداشتی در شهرستان نیر + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۲۸۴۵

توزیع اقلام بهداشتی در شهرستان نیر + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، تفرجگاه بولاغلار در فاصله ۳۰ کیلومتری اردبیل و ۵۰۰ متری شمال غرب شهرستان نیر قرار گرفته‌است. از جمله ویژگی‌های این تفرجگاه می‌توان به جاده ارتباطی نیر به سراب، چشم‌انداز‌های گوناگون طبیعی، محیطی سرسبز و بکر و پوشش گیاهی منحصر‌به‌فرد اشاره کرد. از آب چشمه‌ها نیز برای پرورش ماهیان سرد آبی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به فصل گرمای تابستان و افزایش گردشگران به این منطقه گردشگری، ناظران سلامت جمعیت هلال احمر در این منطقه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به راهنمایی گردشگران و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - اردبیل

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح ناظران سلامت در روستای ویرثق + فیلم و تصاویر کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر ویروس کرونا توزیع ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم

سیل امروز در شهرستان شبستر هیچ گونه تلفات جانی به دنبال است و منجر به ورود خسارت به حدود ۴ دستگاه خودرو شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است و منجر به ورود خسارت به حدود 4 دستگاه خودرو شد.

فرماندار شهرستان شبستر نیز گفت: علی رغم هشدارهای هواشناسی تعدادی از گردشگران از آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودروهای خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می روند.

جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به چند خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیروهای ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودروها به بیرون کشیده شد.

 با اشاره به وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج گفت:علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران استان آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک کرده بودند و خودشان به سمت ارتفاعات رفته بودند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به دو خودروی گردشگران شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان شبستر در محل حضور یافته و خودرو‌ها را بیرون کشیده شد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج + فیلم
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج (عکس)
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان