Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@03:49:57 GMT

حمایت قاطعانه ایران از مردم و دولت کوبا

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۳۶۵۱

نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل با بیان اینکه سیاست‌های آمریکا در قبال کوبا تضعیف کننده حقوق بشر و دموکراسی است گفت: جمهوری اسلامی ایران حمایت قاطع و همبستگی خود را با مردم و دولت کوبا در مبارزه علیه اقدامات آمریکا اعلام می‌دارد. خبرگزاری میزان - «مجید تخت‌روانچی» در نشست فوق العاده سفرای کشور‌های عضو جنبش عدم تعهد گفت: سیاست‌های آمریکا در قبال کوبا نقض آشکار هنجار‌ها و قواعد اساسی حقوق بین الملل و تضعیف کننده حقوق بشر و دموکراسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران حمایت قاطع و همبستگی خود را با مردم و دولت کوبا در مبارزه علیه اقدامات آمریکا اعلام می‌دارد.

ایالات متحده طی چندین دهه، تحریم‌های گوناگونی را علیه برخی کشور‌های جنبش عدم تعهد حتی در شرایط غم انگیز شیوع کرونا اعمال و رنج و سختی‌های ویرانگری را به آن‌ها تحمیل کرده است.

آمریکا با اعمال تحریم‌های شدید تجاری، محدودیت‌های مالی، مسدود کردن دارایی ها، ممنوعیت سفر و سایر اقداماتی که هدفی جز تضعیف اراده و استقلال کشور‌ها ندارد، این روند را تسریع کرده که نمونه بارز آن‌را مشخصا در مورد ایران و در ظرف ۴۰ سال گذشته شاهد بوده ایم.    بیشتر بخوانید: تخت روانچی: ارائه تضمین از سوی آمریکا بدیهی و ضروری است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحریم مجید تخت روانچی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحریم مجید تخت روانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان از حمایت سراسری دانشجویان جهان از فلسطین، به عنوان طوفان الاقصی دوم یاد کرد و گفت: امروز شاهد هستیم که یک جنگ نرم جهانی علیه اسرائیل و صهیونیست‌ها برپا شده است.

وی با بیان اینکه طوفان ضد اسرائیلی از آمریکا شروع شده و کم کم تمام کشورهای غربی را نوردیده و حالا به دانشگاه‌های عربی رسیده است، ابراز کرد: این طوفان شگفت‌انگیز است و از همه جا سیلی‌های محکمی به گوش استکبار گران وارد کرده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه گسترش دامنه و وسعت جنایت‌های رژیم صهیونیستی سبب ساز این رویداد بزرگ شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع معلمان فرمودند که حالا جامعه جهانی به این نقطه رسید که وقتی مردم ایران می‌گویند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، برای چه می‌گویند و امروز حقانیت کلام مردم ایران مشخص شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها