Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس از رشد ۱۶۵ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. سید مهدی هاشمی در گفتگو با میزان با بیان مختومه شدن ۹ هزار و ۳۷۲ پرونده اجرایی در ادارات تابعه ثبتی فارس از ایتدای سال جاری تاکنون گفت: این میزان در مقایسه با پرونده‌های مختومه سال گذشته رشد ۱۶۵ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تشکیل بالغ بر ۵ هزار و ۱۳۰ پرونده اجرایی در همین مدت رشدی معادل ۳۳ درصد نسبت به ۳ ماهه سال گذشته داشته است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس با اشاره به وصول ۲ هزار و ۳۰۴ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال از مطالبات معوقه بانک‌های دولتی و خصوصی استان از ابتدای سالجاری تاکنون این امر را گامی مهم در پشتیبانی از تولید و کمک به بهبود وضع اقتصادی کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه برنامه ریزی‌های سازمانی حول این محور‌ها نتایج ثمر بخشی در سرعت بخشی به امور مراجعین و دفاع از حقوق بیت المال داشته است.   هاشمی افزود: همانگونه که حمایت از مالکیت اشخاص و صیانت از حقوق ذینفعان از مهم‌ترین مؤلفه‌های بهداشت حقوقی و مد نظر در سند تحول قضایی است بر این اساس بخش‌های ارائه خدمات در ادارات ثبت از جمله مقوله اجرا در جامه عمل پوشاندن به این اهداف محوریت می‌یابد،حرکت در جهت انجام بهینه دستورالعمل‌های مصوب سازمانی و انتفاع بهینه مردم استان فارس از گستره خدمات را در دستور کار داریم.      بیشتر بخوانید:     توسعه سند رسمی موجب تحقق امنیت اجتماعی و قضایی می‌شود انتهای پیام/ برچسب ها: فارس رشد مختومه پرونده های اجرایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فارس رشد مختومه پرونده های اجرایی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمدی‌زاده بیان کرد: آزمون دبیری وزارت آموزش و پرورش امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۵ حوزه انتخابیه در مرکز استان با حضور ۴ هزار و ۹۸۴ شرکت کننده برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که افزون‌بر ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از داوطلبان بانوان و بقیه آقایان هستند، افزود: نتایج آزمون تا یک ماه دیگر بر روی سامانه مجموعه جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود که در مجموع ۳۳۵ نفر از داوطلبان پذیرفته می‌شوند.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر یادآور شد: این آزمون برای رشته‌های تربیت بدنی، مشاوره و سبک زندگی است و نام‌نویسی برای شرکت در این آزمون از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد