Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:25:49 GMT

گینه از حضور در المپیک توکیو انصراف داد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۴۳۲۱

گینه از حضور در المپیک توکیو انصراف داد

کشور گینه در مسابقات المپیک توکیو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، گینه تصمیم گرفته است به دلیل همه گیری ویروس کرونا، کاروان المپیکی این کشور را به توکیو نفرستد. در مجموع ۵ ورزشکار قرار بود نماینده کشوری از غرب آفریقا در این بازی‌ها باشند که قرار است از فردا و در پس زمینه بحران جهانی بهداشت برگزار شود.

اما وزیر ورزش گینه اعلام کرد که این کشور به دلیل "تجدید حیات انواع ویروس کرونا" در مسابقات ژاپن شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر ورزش گینه این تصمیم را در نامه ای خطاب به رئیس کمیته ملی المپیک و ورزش گینه، نبی کامارا، توضیح داده است.

او در این خصوص نوشته است: "به دلیل احیای مجدد انواع ویروس کرونا، دولت با نگرانی در مورد حفظ سلامتی ورزشکاران گینه، با تأسف تصمیم گرفت لغو حضور گینه در بازی‌های المپیک توکیو را انجام دهد."

با این حال گزارش شده است که تصمیم برای انصراف تیم به محدودیت‌های مالی مربوط می‌شود، زیرا یک منبع نزدیک به دولت ادعا می‌کند "وزارتخانه نمی‌تواند به اندازه کافی هزینه کند". انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گینه المپیک توکیو المپیک توکیو توکیو ۲۰۲۰ کرونا گینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی