Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:04:39 GMT

تایید شد؛ بایرن‌مونیخ بدون خرید بزرگ در تابستان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۴۴۷۸

تایید شد؛ بایرن‌مونیخ بدون خرید بزرگ در تابستان

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، تایید کرد که آنها در  نقل و انتقالات تابستانی خرید بزرگی نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این روزها اردوی آماده سازی خود پیش از آغاز فصل 22-2021 را پشت سر می‌گذارد. در واقع آن ها زیر نظر سرمربی تازه وارد و جوان خود یعنی یولیان ناگلزمان در در حال انجام تمرینات هستند تا به بهترین شکل برای شروع مسابقات فصل آینده آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما طی روزهای گذشته شایعات زیادی در رابطه با اهداف نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ مطرح شده است. اخیراً گفته شد که باشگاه آلمانی قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود یکی از دو مدافع راست بارسلونا یعنی سرجینیو دست یا سرخی روبرتو را به خدمت بگیرد اما بعید به نظر می رسد که باشگاه کاتالانی علاقه ای به فروش آنها داشته باشد.

 

 

 

 

افزایش شایعات در رابطه با انتقالات بایرن مونیخ باعث شده که هربرت هاینر رئیس این باشگاه به آنها واکنش نشان دهد. در واقع هاینر طی مصاحبه ای که با نشریه کیکر داشته تاکید کرده که بایرن مونیخ در ادامه نقل و انتقالات تابستانی هیچ خرید بزرگی نخواهد داشت.از طرفی رئیس بایرن دایوت اوپامکانو و عمر ریچاردز را دو خرید قابل قبول برای این باشگاه تلقی کرده است و به نوعی آن ها را کافی می داند. هاینر همچنین از تانگوی نیانزو که فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد نیز به عنوان یک خرید جدید یاد کرده است.

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس

باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی از پیراهن اول خود برای فصل آینده رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن‌ جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل 25-2024 به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!