Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عنایتی باوجود سختی‌های فراوان توانست به همراه تیم فوتبال هوادار به لیگ برتر فوتبال صعود کند.

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال هوادار در چارچوب هفته سی‌وچهارم لیگ دسته یک در ورزشگاه غدیر میزبان شهرداری آستارا بود. بنفش‌پوشان برای صعود به لیگ برتر به پیروزی احتیاج داشتند و در این مسیر رقیب سرسختی به نام بادران را در یک قدمی خود احساس می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت شاگردان عنایتی با پیروزی یک بر صفر مقابل شهرداری آستارا با ۶۰ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بادران راهی لیگ برتر فوتبال شدند.

*اشک‌های عنایتی و کنایه فیروز کریمی

رضا عنایتی بعد از پایان مسابقه اشک شوق ریخت و به همراه چهار فرزند پسرش (معین، امید و آریا و آرمیا) در کنار کیک صعود، عکس یادگاری انداخت. شایده عده زیادی معتقد بودند که هوادار نمی‌تواند به لیگ‌برتر صعود کند. فیروز کریمی  در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به شوخی با چهره عنایتی پرداخت و باعث ناراحتی‌اش شد. با این وجود سرمربی هوادار مسیرش را تغییر نداد و از سرزنش‌ها خسته نشد.

 *کنار کشیدن حامی مالی

یکی از سختی‌های کار عنایتی منصرف شدن حامی مالی تیمش بود و او مجبور شد ۱۰ ماه هزینه‌های تیم را تقبل کند. طبق اعلام  یکی از مالکان باشگاه هوادار، حامی مالی این تیم از ماه اول یا دوم لیگ یک به مشکل برمی‌خورد و عنایتی مجبور شد سرمایه خودش را در این راه هزینه کند. حتی در ۶ هفته پایانی باشگاه هوادار به دنبال خریدار امتیاز باشگاه بود. هر چند محد حسین میثاقی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر ادعا کرد که هوادار به مبلغ ۳۶ میلیارد فروخته شده و ۲۳ میلیارد هم بدهی دارد، اما عنایتی به عنوان یکی از مالکان باشگاه از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد.

رفقای نیمه راه و کارهای سخت

عنایتی در مسیر صعود به لیگ بیست و یکم فوتبال سختی‌های فراوانی را تحمل کرد. هوادار در نیم فصل به خاطر حل مشکلات مالی ۷ تا ۸ بازیکن اصلی خود را به تیم‌های دیگر فروخت. وی در طول فصل با وجود مصدومیت امیرحسین فشنگچی کاپیتان و همچنین خروج بازیکن موثری، چون حمید کاظمی (گلزنترین بازیکن تیمش) روبه‌رو شد. بعضی از کارشناسان فوتبالی بعد از این فروش گسترده بازیکنان اعلام کردند، احتمالاً در کورس صعود باقی نخواهد ماند. گفتنی است حسین کاظمی مربی این تیم هم به کادرفنی آلومینیوم اراک ملحق شد و در کنار رضا عنایتی باقی نماند.

*دست رد به پیشنهاد لیگ برتری

آقای گُل سابق لیگ برتر در ۱۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ با پیشنهاد همکاری از آلومینیوم اراک روبه‌رو شد، اما به خاطر کار ناتمامش در هوادار باقی ماند. سرمربی هوادار نشان داد با ثبات در جایگاهش و سخت کوشی می‌توان بالاتر از رقبای سرسخت و پرتلاشی مانند بادران، شاهین بوشهر، استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد به لیگ برتر صعود کرد.

*چرا هوادار صعود کرد؟

یکی از نزدیکان باشگاه حدود یک ماه قبل درباره انتظار صعود به لیگ برتر گفته بود: «این تیم از نظر هزینه برای صعود به لیگ برتر بسته نشده بود. اما انتخاب بازیکنان مناسب، نگاه شخص رضا عنایتی و درنظر گرفتن دستمزد معقول و قابل پرداخت و عمل به وعده‌های مالی از عوامل موفقیت هوادار محسوب می‌شود.» به این گفته‌ها می‌توان شروع زودهنگام تمرینات، استعدادیابی از بین بازیکنان ناشناخته؛ اما پرانگیزه و اصولی بسته شدن تیم هوادار را اضافه کرد. نباید فراموش کرد که عنایتی سرمربیگری را به صورت اصولی پیگیری کرد و اندوخته تجربی او از هدایت سیاه جامگان، تیم پایه استقلال و صباباطری کمک زیادی به موفقیتش در هوادار کرد.

بیشتر بخوانید: فجرسپاسی و هوادار ليگ برتری شدند/ بادران در گام آخر کم آورد برچسب ها: رضا عنایتی هوادار لیگ دسته یک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هوادار لیگ دسته یک رضا عنایتی هوادار لیگ دسته یک صعود به لیگ لیگ برتر رضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!

پیکان تیم بسیار جوانی دارد و رضا عنایتی هم به آن‌ها فرصت می‌دهد.

طرفداری | رضا عنایتی آمار ویژ‌ه‌ای را با پیکان ثبت کرده است.

پیکان در چهارچوب جام حذفی برابر مس رفسنجان قرار گرفت و در ضربات پنالتی از این تیم شکست خورد.

رضا عنایتی در این دیدار ترکیب جوانی را راهی میدان کرد تا نشان دهد تا چه اندازه به استفاده از بازیکنان کم سن و سال علاقه دارد.

میانگین سنی پیکان در این دیدار زیر ۲۲ سال بود که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

سن بازیکنان پیکان در دیدار امروز به شرح زیر است:

محمدرضا دیناروند؛ ۲۱ سال

مبین دهقان؛ ۱۸ سال

نیما احمدی؛ ۱۹ سال

ایمان اکبری؛ ۲۴ سال  

علی‌اصغر صادقی؛ ۲۳ سال 

ابوالفضل زمانی؛ ۱۸ سال 

علی‌اکبر رنجبر؛ ۱۹ سال

امیرحسین غلامی؛ ۲۶ سال

آرش هاشمی؛ ۱۹ سال 

مجتبی حقدوست؛ ۲۷ سال 

امیر شهیم؛ ۲۱ سال 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!