Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:08:32 GMT

مراسم افتتاحیه المپیک فقط با حضور ۹۵۰ نفر

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۴۷۵۰

مراسم افتتاحیه المپیک فقط با حضور ۹۵۰ نفر

به گزارش ایرنا، مراسم افتتاحیه بازی های المپیک توکیو فردا بعدازظهر در استادیوم ملی این کشور برگزار می شود که در این مراسم ۹۵۰ نفر ورزشکار، مربی، مقامات رسمی و خبرنگاران حضور خواهند داشت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و طبق اعلام مسوولان برگزاری حضور تماشاگران در این دوره از بازی ها ممنوع است.

هیده‌ماسا ناکامورا رئیس برگزاری مراسم افتتاحیه درباره مثبت شدن تست کرونای ۸۷ ورزشکار و مربی، گفت: رهایی از ویروس بسیار دشوار است، بنابراین شناسایی سریع و مقابله با هر گونه مورد جدید مهم‌ترین اقدام محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است با تمام اقداماتی که مسوولان برگزاری و کشورهای شرکت کننده در برابر ویروس کووید ۱۹ انجام داده اند اما بر تعداد ورزشکاران مبتلا به کرونا افزوده می شود. کشور گینه امروز از عدم حضور خود در بازی های المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد در این بازی ها شرکت نخواهد داشت. 

در ساعات گذشته شانس اول تیراندازی تیم انگلیس و ورزشکار تنیس روی میز چک نیز با ابتلا به کرونا از دور بازی ها کنار رفتند.

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰) و پارالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها توکیو کمیته ملی المپیک المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو کمیته ملی المپیک المپیک توکیو توکیو کمیته ملی المپیک المپیک توکیو بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول

وزیر امور خارجه کشورمان پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، با وزیر خارجه عربستان دیدار کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی