Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید سعید قربان، رئیس سازمان زندان‌ها با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ ضمن بازدید از این مرکز با جمعی از زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، منتخب شورای اسلامی تهران گفت: گام دوم انقلاب نیازمند رسیدگی به مواردی چون سبک زندگی، معنویت و اقتصاد است.

مهدی چمران در چهارمین نشست هم اندیشی شبکه مردمی گام دوم، رویش در منطقه۲ با اشاره به ابلاغ گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از مسائلی که در گام دوم انقلاب به آن اشاره شده، سبک زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سبک زندگی می توان بسیاری از موارد و مسائلی که با آن مواجه هستیم تغییر دهیم .

وی ادامه داد: پیشنهاد یا قاموسی که مقام معظم رهبری (مدظله عالی) برای چهره انقلاب ترسیم و تنظیم کرده اند، نتیجه آن بیانیه گام دوم انقلاب است که ملت و دولت توجه جدی و عملیاتی به آن نداشته اند.

منتخب شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه پایه، مبنا و پیشرفت هر کشوری در گرو علم و دانش است، اظهار داشت: غرب با تکنولوژی روز پیشرفت کرده و جهشی بوجود آورد و با پیشرفت در علم و دانش توانست دنیا را زیر سلطه خود بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: ایران براساس اعتقادات، تلاش و بکار گیری نیروی جوان در بسیاری از موارد در رتبه های برتر دنیا قرار گرفته زیرا نیروی جوان خلاق و مبتکر است و با استفاده از تجربیات بزرگان و گذشتگان دست به ابتکارات و خلاقیت های بسیاری دست زده اند.

چمران با بیان اینکه مبنای حرکت، دانش است، یادآور شد: اگر بخواهیم در گام دوم پیشرفت کنیم و رشد بیشتری داشته باشیم باید از لحاظ علمی خود را تقویت نماییم.

وی با بیان اینکه معنویت، دومین مورد از گام دوم است، عنوان کرد: اساس و مبنای همه پیشرفت ها، معنویت است . براساس عملیات جهادی و باورهای دینی توانسته ایم پیشرفت کنیم و گام های خوبی در زمینه های مختلف برداریم.

منتخب شورای اسلامی تهران بزرگ، سومین مورد از گام دوم را اقتصاد دانست و تصریح کرد: آموزش می بایست از دوران شیرخوارگی آغاز شود و تنها نباید در مدارس و دانشگاه ها انجام شود. جوانان باید جهاد گونه عمل کنند تا بتوانند با علم خود گام های موثری در جهت پیشرفت ایران عزیز بردارند.خوشبختانه این پیشرفت ها در کشور زمانی رخ داد که در تحریم قرار داشتیم .

وی در پایان افزود :جوانان عزیز در سراسر کشور بدانند همه راه حل ها در داخل کشور است و چشم به آن طرف آب ها ندارند زیرا به نتایجی دست نخواهیم یافت. این که کسی گمان کند که راه حل این مشکلات صرفا تحریم است و علت تحریم هم مبارزه ضد استکباری و تسلیم نشدن در برابر دشمن است پس راه حل زانو زدن در برابر دشمن و بوسه زدن بر پنجه گرگ است، خطای نابخشودنی است.
گفتنی دیگر مدعو و سخنران این جلسه، دکتر شاهین فرهنگ، استاد دانشگاه و پژوهشگر مباحث خانواده موفق بود که به تبیین سبک خانواده ایرانی اسلامی بر اساس توصیه هفتم مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی عید سعید قربان سازمان زندان ها شورای اسلامی تهران گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیرنظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش‌تر با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره‌های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت‌های آنان ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو تصریح‌کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه‌های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ ارائه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سقف دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی که حائز شرایط مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی باشند، ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است