Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و در نتیجه نیاز به تشدید نظارت‌ها با نظارت مستقیم معاونت‌های راهداری، حمل و نقل و فنی و همچنین در شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی روسای ادارات شهرستانی این گشت‌ها فعال خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به لزوم خدمات مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به کاربران جاده ای، مسافران و مردم گفت: در این طرح ویژه که با جدیت دنبال خواهد شد، مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی که نسبت به تعهدات مشخص خود اقدام نکنند، مواردی همچون رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم ارائه خدمات قانونی به مراجعان و تخطی از حقوق رانندگان و مسافر در مجتمع‌ها با جدیت رصد و به شکایت‌های رسیده مردمی و گزارش شده گشت‌های راهداری و ترابری در قالب قانون و کمیسون‌های مربوطه رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نظارت جدی و ویژه بر تردد ناوگان عمومی مسافری خبر داد و گفت: شرکت‌های حمل و نقل مسافر باید با پیروی کامل از دستورالعمل‌های حمل و نقلی خدمات خود را به مردم، رانندگان و مسافران ارائه کنند و در صورت تخطی از قوانین و رعایت نکردن حقوق مسافر با مدیران عامل شرکت‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: شرکت‌های مسافربری موظف هستند قیمت بلیت را طبق قانون و نرخنامه مصوب از مسافران اخذ کنند.

 جمیلی با خطاب قرار دادن مدیران عامل شرکتهای حمل و نقلی افزود:با توجه به احترام به مسافران و مردم در جهت پیگیری مطالبات قانونی هرگونه شکایتی که در محل به گشت‌های راهداری و ترابری و با ارتباط با سامانه ۱۴۱ از شرکت‌های حمل و نقلی مسافر و رانندگان شود در کوتاهترین زمان رسیدگی و حکم قانونی آن اجرایی خواهد شد.

وی از مسافران و رانندگان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه حمل و نقلی موارد را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاع دهند.

انتهای پیام ۸۰۰۳۲/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: گشت راهداری جنوب کرمان حمل و نقل راهداری حمل و نقل حمل و نقلی خواهد شد شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه از آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در این شهرستان خبر داد.

رضا علی‌نسب با اشاره به آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه اظهار کرد: این اراضی در مسیر گمبوعه شهرستان حمیدیه قرار داشتند که در دو دستور قضایی آزادسازی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: چنانچه افراد بدون هماهنگی و کسب موافقت اداره راهداری اقدام به ساخت و ساز در حریم قانونی راه کنند، عوامل راهداری بر اساس قانون ایمنی راه‌ها و با هماهنگی این دادستانی و نیروی انتظامی نسبت به تخریب تأسیسات و ساختمان‌های احداث شده و رفع همه آثار تجاوز به حریم راه اقدام خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه با تاکید بر برخورد با هرگونه تغییر کاربری در حریم راه، گفت: در اجرای ماده ۶ قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مجاز است با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و درختکاری، زراعت و حفاری در حریم قانونی راه برخورد کند.

علی‌نسب با بیان اینکه برای متهمان پرونده قضایی تشکیل شده است، افزود: دادستانی در راستای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در بحث صیانت از حریم راه، دستورهای قضایی لازم را صادر خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته