Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی گفت: اگر قانون مجلس جلوی ما را نگرفته بود قبل نوروز تحریم ها رفع میشد دولت همه گام های خود را برای رفع تحریم برداشته است. در گزارش ظریف به مجلس روشن است که این دولت به چه توفیقاتی دست یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا، حسن روحانی در بهره برداری از خط لوله انتقال نفت هزار کیلومتری گوره به جاسک گفت: با تبریک ایام ذی حجه و روز عرفه و روز عید قربان وعید غدیر که پیش رو داریم و درخواست از خدا برای نزول همه عنایت و رحمت ها برای مردم عزیز اران و مردم  جهان، افتتاح امروز، افتتاح حایز اهمیتی است و مهم ترین افتتاح دولت یازدهم  و دوازدهم است و یک پاسخ قوی و محکمی است برای توطئه گران و امریکایی ها و انهایی که نسبت به اینده ایران با این تفکر که اینده پایدار نیست می اندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن در جنگ اقتصادی در دو میدان وارد جنگ شد یکی نفت و صادرات  ان ودوم بانک و نقل و انتقلات پول که این دو زمینه جزو تحریم های مهم امریکایی ها بود.

روحانی گفت: نزدیک 500 میلیون دلارپول برای خرید واکسن از کشور های خارجی اختصاص داده ایم. در این هفته شرایط مناسبی برای واکسیناسیون در کشور ایجاد می شود. در زمینه کرونا و مهارآن و در زمینه تحریم و رفع تحریم دو قول به مردم دادیم، در هر دو زمینه دولت به مسئولیت خود عمل کرده است. همه کار برای رفع تحریم انجام دادیم اگر قانون مجلس جلوی ما را نگرفته بود قبل نوروز تحریم ها رفع میشد دولت همه گام های خود را برای رفع تحریم برداشته است. در گزارش ظریف به مجلس روشن است که این دولت به چه توفیقاتی دست یافته است.

رئیس جمهور بیان کرد: در چهار ماه اول امسال بیش از ۵ میلیارد دلار برای ارز و کالاهای اساسی تامین کردیم و یک میلیارد دلار دیگر هم بزودی تامین می‌شود.

روحانی گفت: در دولت یازدهم خدمت رهبری این طرح را بیان کردم که  خط لوله ای از گوره به جاسک ببریم و نفت را از دریای عمان  صادر کنیم ایشان همان زمان فرمودند این استراتژیک طرحی است که در دولت  شما عمل می شود و راهبری ترین طرح جمهوری اسلامی است و این افتخار نصیب این دولت شد که این طرح درتاریخ ثبت خواهد شد.

رئیس جمهور بیان کرد: احداث این خط لوله با توجه به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان برای اولین بار هزار کیلومتر لوله مقاوم در برابر خوردگی توسط متخصصین کشور ساخته شده است. این تحریم باعث شد تا این پروژه عظیم ملی شود و همه کار های ان به دست ایرانی ها  انجام شود. این پروژه 91 درصدش ایرانی است و فقط  9درصد ان  ایرانی نیست .

روحانی گفت: برای اجرای این طرح با جنگ اقتصادی مواجه شدیم و تحریم باعث شد که ۹۱ درصد این پروژه بصورت ملی اجرا شود. مجموعه نفت وگاز ایران در منطقه بینظیر است وهمیشه مردم جنوب میزبان این تحولات عظیم و بزرگ در زمینه گاز و نفت و مقدمات پتروشیمی در این منطقه بودند  و بار عظیمی بر دوش مردم جنوب کشور است مخصوصا دیار خوزستان ، دیار خوزستان در جنگ تحمیلی ایستاد و 8 سال از این سرزمین دفاع کرد. 

رئیس جمهور گفت: در بحث احیا سرزمین های کشاورزی  295 هزار هکتار زمین کشاورزی در خوزستان و ایلام احیا شده است. خوزستان قلب تپنده ایران برای همه ما مهم بوده است البته این سال خشکسالی و برخی مشکلاتی که از دیرباز در این منطقه بود که مردم را اذیت و ازار میدهد.

روحانی گفت: هیاتی به خوزستان اعزام شد و طرحی را که به دولت آوردند کل طرح در دولت  تصویب شد و گفتم پول لازم برای طرح پرداخت شود. به معاون  اول خود دستور دادم تا فردا شخصا به خوزستان سفر کند و از نزدیک وضع خوزستان را ببیند و اگر مشکلی هست در همانجا تصمیم گیری شود.مردم خوزستان را باید از افرادی که  شعار ها ناصحیح می دهند جدا کرد دولت با تمام توان در کنار مردم  فهیم خوزستان ایستاده است.

او افزود: حق مردم خوزستان است که اعتراض کنند و این وسط ممکن است فرد نااهلی از سلاح استفاده کنداز مردم عزیز خوزستان خواهش می‌کنم که مشکل را از طریق قانونی پیگیری کنند و نگذارند دشمن سوءاستفاده کند و البته مردم ما این آگاهی و بیداری را دارند.

در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نفت دولت ایران جنگ پول واکسیناسیون قانون نوروز مجلس دلار ارز کالاهای اساسی جمهوری اسلامی گاز پتروشیمی جنگ تحمیلی کشاورزی قلب خشکسالی حسن روحانی روحانی گفت رفع تحریم تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

کد خبر 6089938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم