Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: درباره همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی در بودجه ۱۴۰۰ تکلیف قانونی داریم که این همسان سازی را انجام دهیم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد تقی نظرپور، معاون اداری و مالی وزارت علوم با اشاره به همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی گفت: در خصوص همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی نیز در بودجه ۱۴۰۰ تکلیف قانونی داریم که این همسان سازی را انجام دهیم که در فضا‌های مختلف گاهی موضوعاتی مطرح می‌شود که رقم‌ها، اعداد بالایی است و گاهی شاهد پخش شدن فیش‌های حقوقی، احکام و بداخلاقی‌های خاصی در این حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این در حالی است که تکلیف قانونی بر این است که ما همسان سازی را انجام دهیم که این همسان سازی با اعضای هیأت علمی غیر بالینی دانشگاه‌های علوم پزشکی است. اگر این همسان سازی اجرایی شود طبیعتاً مبلغی به حقوق اعضای هیأت علمی اضافه می‌شود.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: اگر قرار است که همسان سازی اجرایی شود همان چیزی است که امروز دانشگاه‌ها انجام داده‌اند. این یک تکلیف قانونی است که دانشگاه‌ها در حال انجام دادن آن هستند.

وی تصریح کرد: وقتی انتظار داریم دانشگاه‌ها به لحاظ علمی دارای رتبه خوب و مناسبی در منطقه و جهان باشند باید این حداقل‌های ضروری را برای اعضای هیأت علمی فراهم کنیم و اگر این اتفاق بیافتد انتظاراتی که دولت و مجلس از اعضای هیأت علمی دارند، به خوبی رخ می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم بودجه 1400 همسان سازی حقوق همسان سازی حقوق اعضای حقوق اعضای هیأت علمی همسان سازی تکلیف قانونی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • حقوق فرهنگیان ۳ ساله همسان سازی می شود
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند