Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور ترکیه یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سراسر جهان است. هر سال گردشگران بسیاری از گوشه و کنار دنیا با هدف بازدید از زیبایی‌های طبیعی، تاریخی و مدرن این کشور راهی تور ترکیه می‌شوند و به گشت و گذار در این کشور زیبا می‌پردازند.

کشور ترکیه یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سراسر جهان است. هر سال گردشگران بسیاری از گوشه و کنار دنیا با هدف بازدید از زیبایی‌های طبیعی، تاریخی و مدرن این کشور راهی تور ترکیه می‌شوند و به گشت و گذار در این کشور زیبا می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان شهرهای ترکیه، آنکارا کمتر به عنوان مقصد گردشگری شناخته می‌شود. پایتخت ترکیه معمولا مقصد تجار است و کمتر کسی به قصد گذراندن تعطیلات و استراحت راهی این شهر می‌شود. البته سفر به آنکارا، مخصوصا برای گردشگران ایرانی، یک هدف دیگر نیز دارد: وقت سفارت. در این مطلب بررسی می‌کنیم که آیا برای دریافت وقت سفارت، تور آنکارا برگزار می‌شود؟ شرایط این تورها به چه صورت است؟ بهترین آژانس مسافرتی برای خرید تور کدام است؟ چگونه یک تور مطمئن و مقرون به صرفه بخریم؟

 

چه سفارتخانه‌هایی در آنکارا وجود دارد؟

همان طور که اشاره کردیم، علت سفر بسیاری از ایرانی‌ها به آنکارا، مراجعه به سفارت کشورهای مختلف است. این شهر پر است از سفارتخانه و به همین دلیل، به یک مقصد مهم برای سفرها تبدیل شده است. در ادامه فهرست بعضی از سفارتخانه‌های موجود در آنکارا را مشاهده می‌کنید:

·      سفارت آمریکا

·      سفارت کانادا

·      سفارت استرالیا

·      سفارت انگلیس

·      سفارت اسرائیل

·      سفارت چین

·      سفارت هند

·      سفارت مجارستان

·      سفارت برزیل

·      سفارت آرژانتین

·      و ... .

به ویژه ایرانی‌هایی که درگیر مراحل مهاجرت به کانادا یا آمریکا هستند، به ناچار باید به سفارتخانه این کشورها در آنکارا مراجعه کنند و امور اداری خود را پیش ببرند. معمولا این افراد از قبل و از طریق وب سایت هر سفارتخانه فرم‌هایی را تکمیل می‌کنند تا تاریخ مصاحبه حضوری برای‌شان تعیین شود. سپس باید در تاریخ معین‌شده و راس ساعت مقرر، در محل سفارت حضور داشته باشند. این یعنی برنامه سفر باید به گونه‌ای تنظیم شود که افراد به موقع به قرار مصاحبه خود برسند.

بهترین راه سفر به آنکارا چیست؟

کشور ترکیه در همسایگی ما قرار دارد و بنابراین، سفر کردن به آن ساده است. از آن گذشته طبق قراردادی که بین ایران و ترکیه منعقد شده است، شهروندان دو کشور برای سفر نیازی به دریافت ویزا ندارند. هر ایرانی می‌تواند بدون نیاز به ویزا سه ماه در سال در ترکیه اقامت داشته باشد. بنابراین سفر به آنکارا کار سختی نیست. با این حال، برای داشتن یک سفر بی‌دغدغه بهتر است از تور آنکارا استفاده کنید. با خرید تور از یک آژانس معتبر، خیال‌تان از بابت رزرو هتل و پرواز راحت خواهد بود. بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان از جمله خدمات تور است که آسایش بیشتری را برای شما فراهم می‌کند.

بهترین تور آنکارا کدام است؟

سفر به آنکارا برای وقت سفارت، محدوده زمانی مشخصی دارد. شما باید برنامه سفرتان را طوری تنظیم کنید که حداقل یک روز قبل از وقت سفارت به این شهر برسید و بتوانید بدون استرس و نگرانی برای مصاحبه آماده شوید. بنابراین لازم است پس از مشخص شدن نوبت، برای رزرو سفر اقدام کنید. در چنین شرایطی، آژانسی به کارتان می‌آید که در تاریخ‌های مختلف تور آنکارا را برگزار کند. توری که شامل رده‌های مختلف هتل‌ها شود و طیف قیمتی متنوعی را در بر بگیرد.

یک گزینه عالی در این زمینه، سلام پرواز است. به وب سایت salamparvaz.com مراجعه کنید و وارد صفحه تور آنکارا شوید. در این صفحه پکیج‌های مختلف را مشاهده می‌کنید که روی هر کدام، تاریخ سفر، شروع قیمت و نوع ایرلاین نوشته شده است. با کلیک روی هر پکیج، لیست هتل‌ها و توضیحات تکمیلی را مشاهده خواهید کرد.

اگر می‌خواهید یک اقامت لوکس را در تور آنکارا تجربه کنید، هتل‌های 5 ستاره مثل هتل سوئیس آنکار Swiss Ankara را انتخاب کنید. طبعا در این صورت، قیمت تور افزایش خواهد یافت. صورتی که تمایل دارید سفرتان مقرون به صرفه‌تر باشد، می‌توانید هتل‌های 3 ستاره مثل هتل گلد آنکارا Gold Ankara را انتخاب کنید. در این صورت نیز سفری راحت را تجربه می‌کنید و در اتاق‌های تمیز و مرتب اقامت خواهید داشت؛ فقط دیگر خبری از زرق و برق‌های هتل‌های لوکس نیست! پس از انتخاب هتل و پرواز، با کارشناسان آژانس تماس بگیرید، سوالات خود را مطرح کنید، پکیج مورد نظرتان را رزرو کنید و با خیال راحت منتظر رسیدن تاریخ سفر بمانید.

سخن آخر

هدف بسیاری از مسافران تور آنکارا رسیدن به وقت مصاحبه در سفارت کشورهای مختلف است. وقتی با این هدف در تور شرکت می‌کنید، لازم است آژانسی را انتخاب کنید که اولا طیف متنوعی از هتل‌ها و پروازها را به شما ارائه دهد و ثانیا از نظر زمان برگزاری تور انعطاف‌پذیر باشد. سلام پرواز می‌تواند یک گزینه عالی در این زمینه باشد و امکانات یک سفر بی‌دغدغه را برای شما فراهم کند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سفر به آنکارا تور آنکارا وقت سفارت هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی نخست وزیر حکومت سرپرست افغانستان دیدارهایی جداگانه با فضل محمد حقانی سرپرست سفارت افغانستان در ایران و بدرالدین حقانی سرپرست سفارت افغانستان در امارات متحده عربی داشت.

در خبرنامه ای که دفتر ریاست عمومی نخست وزیر در حساب رسمی ایکس خود در این رابطه منتشر کرده آمده است: بدرالدین حقانی ضمن ارائه اطلاعات در مورد فعالیت‌های سفارت افغانستان در این کشور مطرح کرد که علاوه بر توزیع شناسنامه و پاسپورت به افغان‌های مقیم دبی و ابوظبی، بسیاری از مشکلات آنها رسیدگی و حل شده است.

همچنین در این دیدار سرپرست سفارت افغانستان در امارات از اعلام آمادگی سرمایه گذاران اماراتی در بخش های کشاورزی و تحصیلات عالی خبر داد.

بر اساس گزارش ایراف، در نشست دوم، فضل محمد حقانی سرپرست سفارت افغانستان در ایران مطرح کرد که روابط ایران و افغانستان در سطح خوب است.

در این دیدار او همچنین گفت که تعداد زیادی از دانشجویان افغانستان در ایران در حال تحصیل هستند که به زودی قرار است روند توزیع شناسنامه و پاسپورت برای آنان آغاز شود.

حقانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت که در مورد مسئله مهاجرین با طرف ایرانی درحال صحبت هستند.

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان نیز در این دیدارها گفت که کشورش خواهان روابط مثبت اقتصادی و سیاسی با همسایگان و جهان است.

او گفت حکومت سرپرست خواهان روابط حسنه و فضای احترام متقابل است.

وی افزود نمایندگی های افغانستان باید تلاش کنند که فرصت های خوب در عرصه سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی و تمایل افغانستان برای تعامل سیاسی به کشورهای میزبان توضیح دهند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900595

دیگر خبرها

  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه