Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:39:14 GMT

اولین تیزر انیمیشن «ژولیت و شاه»رونمایی شد/حضور مجازی در فانتازیا

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۵۳۰۹

اولین تیزر انیمیشن «ژولیت و شاه»رونمایی شد/حضور مجازی در فانتازیا

‍‍‍‍‍‍

دریافت 12 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، سامانه اینترنتی جشنواره بین‌المللی فانتازیا مونترال کانادا از اولین تیزر انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» به کارگردانی اشکان رهگذر رونمایی کرد.

«ژولیت و شاه» انیمیشنی در ژانر کمدی-رمانتیک و موزیکال است که به وقایع تاریخی شکل‌گیری تئاتر در ایران می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انیمیشن سینمایی برای نخستین بار به بهانه حضور اشکان رهگذر به‌عنوان داور جایزه «ساتوشی کن» در جشنواره بین‌المللی فانتازیا ۲۰۲۱ معرفی شد.

در خلاصه داستان این انیمیشن سینمایی به تهیه‌کنندگی آرمان رهگذر آمده است که: «جولی بازیگر جویای نام ولی تازه‌کار تئاتر، توسط ناصرالدین‌شاه به ایران دعوت می‌شود تا نقش ژولیت را در نمایشی بازی کند. غافل از آنکه شاه نقشه دیگری برای او دارد.»

ژینوس پدرام بعد از انیمیشن «آخرین داستان» برای دومین بار با استودیو هورخش در تدوین این پروژه همکاری می‌کند. بهنام جلیلیان، آهنگسازی و میثم یوسفی، ترانه‌سرایی انیمیشن «ژولیت و شاه» را بر عهده دارند. امین قاضی، مدیر دوبلاژ این انیمیشن سینمایی است و سام استودیو، ضبط صدای صداپیشگان این پروژه را انجام می‌دهد.

پیش‌تولید انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه»، پیش از انیمیشن «گنج اژدها» از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود این انیمیشن در اواخر سال ۱۴۰۱ آماده نمایش شود.

جشنواره بین‌المللی فانتازیا ۲۰۲۱ به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل آنلاین از ۵ تا ۲۵ آگوست (۱۴ تا ۲۴ مرداد) در شهر مونترال برگزار می‌شود.

کد خبر 5263351 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن اشکان رهگذر فیلم سینمایی سریال ایرانی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سازمان صداوسیما شبکه پنج سیما آلبوم موسیقی ویروس کرونا جشنواره فیلم کن اصغر فرهادی انیمیشن انجمن موسیقی ایران برنامه تلویزیونی کنسرت آنلاین انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا حمزه‌لو، در حاشیه برگزاری پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران، گفت: نمایشگاهی که امسال در کنگره برپا شده مانند سنوات گذشته مورد استقبال وسیع شرکت‌های داخلی و خارجی قرار گرفته است به نحوی که بیش از ۲۱۰ شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند.

وی افزود: در حوزه آزمایشگاه‌های پزشکی این نمایشگاه شناخته شده است و همکاران از سراسر کشور برای حضور در کنگره و نمایشگاه شرکت داشتند، که شرکت‌های دانش بنیان از داخل کشور نیز در نمایشگاه حضور داشتند و محصولات خوبی را ارائه کردند.

حمزه‌لو با اشاره به رونمایی که در نمایشگاه امسال انجام شد، اضافه کرد: در این کنگره از دستگاهی که تحول عمده‌ای را در حوزه آزمایشگاه و میکروب شناسی ایجاد کرد رونمایی شد، این دستگاه بر اساس طیف سنجی کار می‌کند و در زمان بسیار کوتاه بدون آماده سازی اولیه و مواد مصرفی، عوامل میکروبی و باکتریایی را شناسایی و در روند درمان و بستری شدن کمک قابل توجهی می‌کند.

وی همچنین در ادامه درباره اینکه راهکار برون رفت مهاجرت آزمایشگاهیان، بیان کرد: در سنوات اخیر موج مهاجرت در تمام رشته‌های پزشکی زیاد شده است و افراد مستعد که امکانات و پتانسیل کار کردن را دارند به دلیل مشکلات عدیده، مهاجرت می‌کنند.

حمزه‌لو افزود: اگر اتفاقاتی در حوزه آموزش این افراد بیافتد و مسیر تحصیل در علوم آزمایشگاهی کوتاه شود انگیزه این افراد برای ماندن بیشتر خواهد شد.

وی توصیه کرد: باید به حوزه آزمایشگاه‌ها توجه ویژه شود چرا که یکی از بخش‌های مهم در نظام سلامت هستند و بسیاری از تشخیص‌ها بدون آزمایشگاه امکان پذیر نیست.

حمزه لو گفت: باید در تمام حوزه‌ها مانند تربیت نیروی انسانی، تأمین کیت، مواد و تجهیزات توجه شود تا بتوان از مهاجرت آزمایشگاهیان جلوگیری کرد.

کد خبر 6095130 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند