Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قانعی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای خراسان رضوی بیان کرد: هم‌اکنون ترافیک تنها در مسیر چناران محدوده بزرگراه کمربند سبز تا سه راه فردوسی نیمه سنگین است و در سایر محورهای استان شاهد ترافیک روان و سبکی هستیم.

جانشین فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه در ایام تعطیلات کنونی مردم همراهی خوبی داشتند و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کردند،افزود: از تاریخ ۲۸ تیرماه تا امروز که محدودیت‌ها اعمال شده همکاران ما در خروجی شهرها به چهار هزار و ۵۰۰ خودرو  تذکر داده‌اند تا به محل سکونت خود بازگردند و خوشبختانه با تذکرات داده شده حدود دو هزار و ۹۵۰ خودرو به محل سکونت خود بازگشتند و از ادامه سفر منصرف شدند؛ همچنین در این چند روز حدود ۸۱۵ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۵۲۵ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند و در مجموع یک هزار و ۱۴۰ خودرو اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص تصادفات رخ داده در محدوده زمانی محدودیت‌های اعمال شده در سطح جاده‌های خراسان رضوی گفت: متاسفانه در چند روز گذشته سه مورد تصادف منجر به فوت داشتیم که چهار نفر کشته شدند و یک مورد نیز تصادف جرحی داشتیم و در مجموع این تصادفات ۴۴ نفر مجروح شدند.

جانشین پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه هنگامی که جاده‌ها خلوت است رانندگان ترغیب می‌شوند با سرعت بالا رانندگی کنند و متاسفانه همین عامل منجر به وقوع تصادفات دلخراش می‌شود، از مردم تقاضا کرد از انجام سفرهای غیرضروری و طولانی خودداری کنند و تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد بیشترین تصادفات ما مربوط به واژگونی خودرو و خروج از جاده ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگانی است که سفر طولانی آغاز می‌کنند و بدون استراحت و توقف به مسیر خود ادامه می‌دهند و به همین جهت متاسفانه در ورودی شهرها شاهد بروز تصادفات و صدمات بدنی و مالی و حتی فوت راننده و سرنشینان خودرو هستیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی پلیس راهور خودرو خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس

ایسنا/فارس رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس از برخورد سواری پژو با زانتیا خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، ۲ نفر کشته و ۲ سرنشین نیز مجروح شدند.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۱۳ اردیبهشت، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی فیروزآباد - فراشبند، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو زانتیا با ۲ سرنشین به علت عدم رعایت حق تقدم با سواری پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس بیان کرد: در اثر این سانحه، راننده و سرنشین زانتیا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر از سرنشینان پژو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح