Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، منابع صهیونیست اعلام کردند که اوضاع امنیتی در مرز لبنان با این رژیم همچنان بحرانی و متشنج است و بعید نیست که در هر لحظه اوضاع شعله ور شود.

رونی دانییل تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش همچنان در حال تحقیق در این باره است که راکت ها از سوی چه طرفی شلیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص نیست که حزب الله لبنان آنها را شلیک کرده است یا جبهه مردمی برای آزادی فلسطین.

این تحلیلگر صهیونیست که بسیار به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نزدیک است گفت: اطلاعات اسرائیل احتمال می دهد که جبهه مردمی برای آزادی فلسطین این راکتها را شلیک کرده باشد و این با چراغ سبز حزب الله لبنان انجام گرفته است.

رای الیوم نوشت: اواخر شب گذشته فاش شد که ارتش رژیم اشغالگر سیلی محکمی دریافت کرده است زیرا تلویزیون نیمه رسمی« کان» از خطای بزرگی که در جریان واکنش اسرائیل به شلیک راکت ها انجام شده است پرده برداشت.

خبرنگار این رسانه صهیونیست به نقل از محافل عالی رتبه در تل آویو فاش کرد: موشکهای اسرائیلی به خطا رفته و دو کیلومتر آنطرف تر از هدف را زده است. ارتش هم علت این خطا را نمی داند و در حال تحقیق است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی وقوع این خطا را تایید و از تحقیق کمیته تحقیق در این زمینه خبر داد.

کد خبر 5263428

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان رژیم صهیونیستی اسرائیل ایالات متحده امریکا افغانستان عراق رژیم صهیونیستی طالبان لبنان سوریه روسیه فلسطین ترکیه اتحادیه اروپا مسجدالاقصی طالبان افغانستان فرانسه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد دو نظامی کشته شده، گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

امروز همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین اعلام کرد در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه