Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@20:12:05 GMT

حضور دریادار خانزادی در رژه دریایی ارتش روسیه

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۵۴۲۴

حضور دریادار خانزادی در رژه دریایی ارتش روسیه

به گزارش فارس، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، روز شنبه جهت حضور و  شرکت در مراسم بزرگداشت روز نیروی دریایی ارتش روسیه و به دعوت وزیر دفاع روسیه عازم سنت پترزبورگ خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، چنانچه برنامه های پیش بینی شده روسیه با برنامه های ناوگروه اعزامی جمهوری اسلامی ایران  تطبیق داشته باشد، ناوشکن تمام ایرانی سهند در رژه روز دریایی ارتش روسیه که به مناسبت سیصد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس ناوگان نظامی این کشور قرار است روز یک شنبه سوم مرداد ماه در «نوا ریور» در سنت پترزبورگ برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، ناوبندر مکران که در قالب ناوگروه هفتاد و پنجم، ناوشکن سهند را در این مسیر طولانی  پشتیبانی و همراهی کرده است بدلیل محدودیت های محل رژه دریایی از جمله عمق کم و بزرگی این یگان شناور، در ابتدای کانال ولگا توقف خواهد داشت و در همان محل به مراسم خواهد پیوست.

منبع: الف

کلیدواژه: دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد