Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مراسم بدرقه اعضا تیم ملی کشتی، اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو روز جمعه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود.

به گزارش برنا و به نقل از اعلام فدراسیون کشتی، با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت کشتی‌گیران و کادر فنی اعزامی به المپیک، این مراسم بدون مهمان برگزار می‌شود و نفرات اعزامی توسط پدر شهید مصطفی صدرزاده بدرقه و از زیر کلام الله مجید رد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشتی به منظور ایجاد انگیزه در بین نفرات اعزامی، مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان پاداش به کشتی‌گیران و کادر فنی در این مراسم، اهداء خواهد کرد.

فدراسیون کشتی همچنین پاداش دلاری برای کسب کنندگان مدال المپیک تعیین کرده است و کشتی‌گیران در صورت کسب مدال طلا، نقره و برنز ۵، ۳ و ۲ هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد و این جوایز بلافاصله پس از مراسم توزیع مدال به آن ها اهداء خواهد شد.

در روزهای گذشته نیز از سوی مسئولان استانی و حامیان مالی نیز پاداش‌های نقدی، دلاری و سکه طلا به کشتی‌گیران و کادر اعزامی اهداء شده است ضمن اینکه با پیگیری فدراسیون کشتی کلیه پاداش و حقوق اهدایی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به نفرات اعزامی پرداخت شد.

پیش از این نیز از طرف وزارت ورزش برای کسب مدال طلای المپیک و پارالمپیک ۲ میلیارد تومان، مدال نقره یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و مدال برنز ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین کمیته ملی المپیک نیز برای کسب مدال طلا ۱۰ هزار دلار، نقره ۵ هزار دلار و برنز ۳۵۰۰ یورو در پای سکو اهداء می‌کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ویروس سلامت پدر کشتی المپیک دلار فدراسیون کشتی حقوق وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش مدال طلا یورو المپیک کشتی توکیو بدرقه کرونا مصطفی صدرزاده فدراسیون کشتی میلیون تومان کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند