Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره تعلیق تیم پاس از همه فعالیت‌های فوتبالی، اظهار کرد: متأسفانه عده‎ای به دنبال واژگون نشان دادن مسائل هستند زیرا تیم پاس از فعالیت فوتبال محروم نیست.

وی ادامه داد: تمام فعالیت فوتبالی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به حالت تعلیق درآمده است و تیم پاس نیز جزو  همین گروه است و باید تا اعلام نتیجه منتظر بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رسانه‌ای باشگاه پاس بیان کرد: خوشبختانه هیچ شکایتی علیه تیم پاس در خصوص شایعات تبانی در لیگ دسته دوم مطرح نیست و عوامل این صرفاً برای شسکت شائبه برانگیز هفته پایانی خود به کمیته اخلاق دعوت شده‌اند.

وی اتهام تبانی تیم پاس را رد کرد و افزود: تیم پاس مشکلات فراوانی در فصل جاری لیگ دسته دوم داشت که عمده ان مربوط به مباحث مالی است که باعث شد تا بازیکنان اصلی این تیم در بین فصل از این تیم جدا شوند.

حسامی اضافه کرد: تمام بازیکنان سهیمه بزرگسال تیم بعد از بازی برابر بابلسر به نشانه اعتراضب عدم دریافت مطالبات مالی خود، در تمرینات حضور پیدا نمی‎کردند و صرفا شب قبل از بازی در اردو حاضر می‌شدند.

وی تأکید کرد: تیم ما با تعداد هفت بازیکن سهیمه امید و جوانان خود در طول هفته به تمرین می‌پرداخت در نهایت از بازی برابر شمس‌آذر قزوین نیز حضور در مسابقات را هم چند بازیکن تحریم کردند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پاس گفت: تیم پاس در بازی برابر شاهین ماهشهر بدون تمرین هفتگی و اردوی شب قبل از بازی به زمین بازی رفت و چند بازیکن بزرگسال تیم نیز چند ساعت به بازی مانده به شهر همدان رسیدند.

وی یادآور شد: با تمام این تفاسیر نباید از تیم پاس برابر تیم مدعی شاهین ماهشهر انتظار خلق یک نتیجه عالی را داشت و  اکنون برچسب تبانی زیبنده نام بزرگ پاس نیست.

حسامی اظهار کرد: تیم پاس در هفته ما قبل پایانی نیز برابر تیم میانه جدولی شمس‌آذر قزوین نیز تن به شکست سنگین ۴ بر صفر داده بود و شکست ۶ بر صفر برابر تم مدعی صعود، شاهین ماهشهر یک نتیجه‌ای بود که انتظار آن به واسطه نبود بازیکنان و عدم برگزاریت مرینات روزانه و اردوی قبل از بازی مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: کم‌کاری، تبانی و از عناوینی از این دست اصلاً شایسته نیست، زیرا اعضای تیم یک فصل با پشت‌سر گذاشتن هزار مشکل و کمبود‌ها در مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: تبانی همدان فوتبال تمرین تیم پاس تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!