Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث پنج شنبه ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ میلیارد ریال دستگاه ماینر قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف دستگاه‌های ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: ماموران انتظامی کازرون با اقدامات فنی و تخصصی از وجود تعدادی ماینر خارجی قاچاق در سردخانه‌ای در یکی از محلات این شهرستان مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره برق به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۲۳ دستگاه استخراج ارز قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه برابر نظر کاشناسان ارزش اموال مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۴۷ کیلو تریاک در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۴۷ کیلو و ۳۷۱ گرم تریاک و دستگیری ۴ متهم در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: مأموران کلانتری ۲۴ ابوذر شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی در یک منزل مسکونی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده می‌کنند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۴۷ کیلو و ۳۷۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص ۴ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

واژگونی پژو و کشف ۵۷ کیلو تریاک در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از کشف ۵۷ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان جهرم خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی جهرم اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش کردیان شهرستان جهرم هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ که واژگون و در حال سوختن بود مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو که به دلایل نامعلومی واژگون شده بود موفق شدند ۵۷ کیلو تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه تلاش برای راننده متواری ادامه دارد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

عملکرد پلیس آباده در تیر سال ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی آباده در تشریح عملکرد پلیس در تیرماه، از کشف ۶۶ فقره سرقت و کشف ۶۷ کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان آباده خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: پلیس شهرستان آباده با بسیج کلیه امکانات و جلب مشارکت مردمی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، مبارزه با سارقان و سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

او ادامه داد: ماموران پلیس در تیرماه امسال، ۲۰ سارق دستگیر و ۶۶ فقره سرقت اعم از اماکن خصوصی، منزل، احشام، موتورسیکلت، مغازه، خودرو و قطعات آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آباده به دستگیری ۵ متهم توسط پلیس فتا و کشف ۲۵ فقره پرونده اعم از کلاهبرداری رایانه ای، هتک حیثیت و دسترسی غیرمجاز نیز اشاره کرد و گفت: دستگیری ۲۳ خرده فروش و جمع آوری ۱۴ نفر معتاد، کشف ۶۷ کیلو انواع مواد مخدر، ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل، ۳ دستگاه اسپیلت، ۴ دستگاه موتورسیکلت، ۱۶۰ راس احشام، ۲۴۵ قلم انواع دارو‌های دامی، ۱۱۷ عدد قفل کتابی و یک دستگاه اره برقی و دستگیری ۹ نفر در این رابطه از دیگر نتایج این طرح‌ها بود.

سرهنگ مسعودی گفت: تلفن ۱۱۰ در همه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش از سوی شهروندان است.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۷ فقره سرقت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش انتظامی سیدان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی بخش سیدان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند، موفق شدند در این خصوص ۲ سارق را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در نقاط مختلف بخش سیدان اقرار کردند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی مرودشت ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها، از آن‌ها خواست برای مراقبت از اموال خود از نگهبان و تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین مدار‌بسته استفاده کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: مأموران انتظامی لارستان در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاق کالا و ارز با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی خود طرح ارتقا امنیت اجتماعی را طی ۴۸ ساعت گذشته با قدرت و جدیت اجرا کردند.

او گفت: کشف ۱۴ کیلو تریاک و دستگیری ۶ خرده فروش، کشف ۳۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز بهداشتی، ۲۳۰ ثوب انواع پوشاک، ۵ دستگاه ماینر، توقیف ۲۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه راکبان، دستگیری ۴ نفر سارق اماکن خصوصی و کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از دستاورد‌های این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: هدف پلیس از اجرای این طرح‌ها را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارز دیجیتال حوادث و انتظامی مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان ماموران انتظامی انتظامی لارستان ۱۰ میلیارد ریال اماکن خصوصی امنیت اجتماعی کیلو تریاک دستور کار مواد مخدر فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در راستای اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه وانت نیسان، برای ماموران محرز شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را  متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مذکور در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلوگرمی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان