Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نگاهی به شهرهای کشتی‌گیران المپیکی، در حالی که گُتوند استان خوزستان یک نماینده در المپیک دارد، پایتخت تنها به یک سهمیه در میان ۱۱ کشتی‌گیر اعزامی به توکیو بسنده کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا اطری در 57 کیلوگرم از بابل در استان مازندران، مرتضی قیاسی در 65 کیلوگرم از دورود لرستان، مصطفی حسین خانی در 74 کیلوگرم از تهران، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم از جویبار مازندران، محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم از ساری مازندران و امیرحسین زارع از آمل مازندران به عضویت تیم المپیکی کشتی آزاد ایران درآمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم فرنگی علیرضا نجاتی در 60 کیلوگرم از استان قم، محمدرضا و محمدعلی گرایی ملی پوشان دو وزن 67 و 77 کیلوگرم از شیراز در استان فارس، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم از شهرستان آمل در استان مازندران و امین میرزازاده از گُتوند استان خوزستان راهی المپیک می‌شوند.

با این حساب شهرهای آمل و شیراز هرکدام با دو ملی‌پوش، بیشترین سهم را در میان المپیکی‌های کشتی دارند. در حالیکه پایتخت تنها یک سهمیه در میان 11 کشتی‌گیر اعزامی به توکیو دارد.

البته همچون بیشتر مسابقات، استان مازندران با 5 کشتی‌گیر در میان 11 مسافر توکیو بیشترین سهمیه را از آن خود کرده است.

رقابت‌های کشتی المپیک از دهم مرداد ماه در رشته فرنگی در توکیو آغاز خواهد شد.

المپیک 2020 توکیو| اعلام اسامی 25 ایرانی حاضر در رژه افتتاحیه/ حضور مشروط بانوی قایقران

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کشتی المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو کشتی المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در میدان بسیج بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

دیگر خبرها

  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟