Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دکتر روحانی در پایان دولت خود، بهتر است گزارش واقع گرایانه ای از عملکرد دولت در 8 سال گذشته به ملت ارائه دهد و اجازه دهد مردم خدمات دولت او را ارزیابی کنند و دولت نیز به دلیل قصورها و خطاهایش از ملت و روح بلند شهدا عذرخواهی کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب تصریح کرد: این تلاش که همه کارهای این دولت مثبت نشان داده شود و بر خلاف نظر مردم و نخبگان از عملکرد دولت دفاع غیرموجه کنند به جایی نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به برجام گفت: این یک واقعیت است که دولت فعلی تصور خطا داشت که با مذاکره می تواند به برد – برد دست یابد، در حالی که نتیجه معکوس شد و آمریکا به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرد و سه کشور اروپایی هم با آمریکا همراه شدند و آنها هم به تعهداتشان عمل نکردند.
وی افزود: تحریم ها باقی ماند و تشدید شد و حتی در روزهای پایانی این دولت هم هیچ نتیجه ای ولو حداقلی در برجام به دست نیامد.
بادام چیان ادامه داد: رییس دولت اصلاحات اعتدالی وعده داده بود هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم اما چرخ زندگی مردم که کاملا در گل و لای گرانی ها، تورم؛ بی عرضگی ها و رکود شدید کسب و کارها گیر کرده است و چرخ سانتریفیوژها هم اگر مصوبه اخیر مجلس نبود به دست این دولت در بتن ها متوقف می شد.
وی با بیان اینکه هر دولتی به هر حال یک سری کارهای جاری را انجام می دهد گفت: مثلا وزارت راه چند جاده می سازد، اما مهم رضایت مردم است که بهتر است به جای توجیه اشتباهات، با جبران آنها در همراهی با دولت آینده اقدام شود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: دولت آینده با تکیه بر این مردم فداکار و شجاع، اقتصاد مقاومتی و خودکفایی ملی می تواند آمریکا و همدستانش را از تحریم ها پشیمان کند و فشار آنها را بی اثر سازد و ان شاالله این کار را خواهد کرد.
بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو اظهار داشت: آیت الله رئیسی در اقدام شایسته ای برای شناسایی فساد و فسادگران، نشست خوبی برگزار کرد تا با تدبیر صحیح به براندازی فساد اقدام کند که برای وی در این مسیر آرزوی موفقیت داریم.
وی همچنین با اشاره به نشست رییس جمهور منتخب با اقتصاددانان گفت: نشست آیت الله رئیسی با اقتصاددانان اقدام خوبی است اما ضرورت دارد فقط در برخی چهره ها محدود نباشد و از اقتصادشناسان حوزوی و دانشگاهی و تجربه آموخته های اقتصاد مردمی نیز نظرخواهی کنند تا آنها راهکارهای عملی و اجرایی را به ویژه در مرحله اقدامات ضربتی به اطلاع ایشان برسانند و تعامل رییس جمهور با دست اندرکاران اقتصادی اعم از صاحبنظران و فعالان این حوزه تدوام یابد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اساسی ترین کار دولت آینده اقدامات ضربتی و اثرگذاری جدی در ماه های اول است که در این راستا دولت سیزدهم باید گروهی از کارشناسان بودجه را برای تدوین بودجه ای تحول یافته گردهم آورد که بودجه نویسی فعلی را که به عادت تبدیل شده متحول سازند تا دولت آیت الله رئیسی بتواند انضباط مالی را برقرار سازد.
بادام چیان ادامه داد: آنچه مردم را امیدوار به حل مشکلات در دولت جدید می کند انتخاب وزرا، معاونان و مدیران قوی، کارآمد، انقلابی، تجربه آموخته، قاطع و برنامه دار می باشد.
وی تصریح کرد: اگر کارها به مدیران کاردان، متدین، متقی، پاک و مطلع سپرده شود بیانیه گام دوم انقلاب تحقق خواهد یافت.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان عید سعید قربان را به همه مسلمانان جهان، ملت بزرگ ایران و ولی امر مسلمین تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی اسدالله بادامچیان حزب موتلفه اسلامی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود