Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@12:17:06 GMT

صدا و سیمای مرکز گیلان جزو بهترین هاست

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۶۰۰۵

صدا و سیمای مرکز گیلان جزو بهترین هاست

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام صفری، رییس مجمع نمایندگان گیلان امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بزرگ رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز گیلان که با رئیس سازمان صدا و سیما، معاون رئیس جمهور و استاندار گیلان برگزار شد؛ گفت: صدا و سیمای مرکز گیلان از بسیاری جهات جزو اولین‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز روز بسیار خوبی برای مردم گیلان محسوب می‌شود که بدون شک نتیجه سال‌ها تلاش نیرو‌های صدا و سیما، حمایت‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان صدا و سیما بوده است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان ارتقاء، توسعه و تقویت تجهیزات و امکانات مرکز صدا و سیمای گیلان را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: بدون شک همه مردم استان از نتایج چنین برنامه‌هایی نهایت استفاده را خواهند برد و امیدواریم پشتیبانی‌ها و حمایت‌های این چنینی همچنان استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام صفری به گزارشاتی که رئیس صدا و سیما از فعالیت‌های مرکز صدا و سیمای گیلان ارائه داد اشاره کرد و افزود: گیلان ظرفیت‌های خدادادی و انسانی زیادی دارد و باید از این ظرفیت‌ها به نحو بهینه استفاده شود.

او با بیان اینکه گیلانیان ذهنیات خلاق و متفکر دارند و باید از این ویژگی‌ها استفاده مطلوب شود گفت: در کنار افزایش امکانات سخت افزاری مرکز صدا و سیما انتظار داریم با استفاده از امکانات نرم افزاری عظمت و افتخار گیلانیان که در حوزه‌های مختلف خوش درخشیدند بیشتر نمایش داده شود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان انعکاس ظرفیت‌های گیلان در سطح ملی و بین‌المللی را خواستار شد و افزود: ساختمان مرکز صدا و سیمای گیلان امروز تجهیز شد، اما هنوز نتوانسته ایم در شهر رشت یک فیبر نوری در اختیار این مرکز قرار دهیم که کار را برایشان سخت کرده است.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه باید برای تجهیز شهرستان‌های گیلان و مرکز گیلان به فیبر نوری اقدام شود؛ گفت: فرستنده‌هایی که امروز به فرستنده‌های دیجیتال مجهز هستند در بخش‌هایی از نقاط گیلان به ویژه در ارتفاعات، مردم کمی از آن بی‌بهره‌اند که انتظار داریم به این مناطق هم توجه ویژه شود.

او تصریح کرد: بسیاری از نیرو‌هایی که در صدا و سیمای مرکز گیلان مشغول به کار هستند به لحاظ استخدامی تعیین تکلیف نشده اند که موجبات نگرانی آنان را فراهم کرده که انتظار داریم با توجه به نگاه مثبت رئیس صدا و سیما این مشکل حل بشود.


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صدا وسیما معاون رئیس جمهور صدا و سیمای مرکز گیلان مرکز صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس