Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : گروه متخصص و مجرب در بیمارستان آموزشی درمانی رازی رشت، قلب یاسر مرزی گذار، اهل ماسال را که بر اثر سقوط از ارتفاع مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده وی، جدا و برای پیوند به یک بیمار نیازمند به تهران فرستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر انوش دهنادی مقدم با بیان اینکه عضو اهدایی با جت در کمتر از یک ساعت به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شد، افزود: این عضو پیوندی با همکاری اورژانس هوایى سازمان اورژانس کشور، دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اورژانس ۱۱۵ گیلان و اداره پیوند وزارت بهداشت به بیمارستان امام خمینی تهران برای پیوند به یک مرد ۳۴ ساله منتقل شد.

وی با بیان اینکه کبد وی هم برای پیوند به یک بیمار نیازمند برداشته شد، اضافه کرد: ۲ کلیه این بیمار مرگ مغزی شده، به مردی ۳۸ ساله و نوجوانی ۱۶ ساله در بیمارستان رازی رشت پیوند زده شد.

انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرگ مغزی اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی